Här vill ju ja komma!!!!
_0704 Aprilbarn
  1. GosGumman
    #1

    Här vill ju ja komma!!!!

    Hoppas att de ska ta sig nu andra försöket. Och om de blir ett litet pyre så blir de i mitten av april. Va härligt i såna fall me Vårbebis.

    Vilka e Ni andra här inne?

    Ja e en tjej på snart 28 från Eskilstuna. Bor tillsammans med min sambo och så har vi dottern på snart 6 år.

    Vi har ej börjat JOBBA på bebis, men kommer de så kommer de. Vi har väl kanske tänkt att mysa lite extra omkring ev ÄL, men KÄMPA kan vi ej göra. Då komer de ta knäcken fort på mig om de ej blir någe. Ja tror ja har BIM omkring den 6:e Aug, och ÄL omkring den 23:e denna månad.
  2. 1
    Här vill ju ja komma!!!! Hoppas att de ska ta sig nu andra försöket. Och om de blir ett litet pyre så blir de i mitten av april. Va härligt i såna fall me Vårbebis.

    Vilka e Ni andra här inne?

    Ja e en tjej på snart 28 från Eskilstuna. Bor tillsammans med min sambo och så har vi dottern på snart 6 år.

    Vi har ej börjat JOBBA på bebis, men kommer de så kommer de. Vi har väl kanske tänkt att mysa lite extra omkring ev ÄL, men KÄMPA kan vi ej göra. Då komer de ta knäcken fort på mig om de ej blir någe. Ja tror ja har BIM omkring den 6:e Aug, och ÄL omkring den 23:e denna månad.
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2

    jag.....

    har tre kottar där äldsta blir 6 år i höst och yngsta är ett år. Smålänning.

    För mig dröjer det eftersom jag precis tagit ut spiralen och ska ha mens nästa vecka, så min BIM blir i slutet av augusti.
  4. 2
    jag..... har tre kottar där äldsta blir 6 år i höst och yngsta är ett år. Smålänning.

    För mig dröjer det eftersom jag precis tagit ut spiralen och ska ha mens nästa vecka, så min BIM blir i slutet av augusti.
  5. GosGumman
    #3

    Då blir de som du har...

    ...för mig. min dotter blir 6 i och ja vill ha en liten och sen en till tätt. Nästan som dig, bara att din äldsta e 6 NU i höst. *ler*

    De kan gå fort... Så ja håller tummarna för dig!
  6. 3
    Då blir de som du har... ...för mig. min dotter blir 6 i och ja vill ha en liten och sen en till tätt. Nästan som dig, bara att din äldsta e 6 NU i höst. *ler*

    De kan gå fort... Så ja håller tummarna för dig!

Liknande trådar

  1. Nu vill jag att min man ska komma hem
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-12-11, 17:37
  2. Jag vill komma upp!!
    By Sandra med 4 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-18, 11:23
  3. Vill du komma?
    By Nina m. Maja & Ellen in forum _0705 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 12:05
  4. Ja hit vill vi komma!
    By Pia28 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-08, 18:17
  5. Nu vill jag oxå "komma ut"!
    By esposa bf 16/7 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 08:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar