Katarina 1 år igår!
_05 Sommarbarn
  1. Mamma Anita
    #1

    Katarina 1 år igår!

    Tänk vilket händelserikt år det här har varit!
    Hon är så fin vår stora bebis och vad mycket man kan när man är så liten!
    Hon har en storasyster som är fyra att lära sig av och det märks. Häromdagen vid frukostbordet då storasyster ätit färdigt tittade Katarina på pappa och sa \"tack-tack\" - många olika sociala sammanhang har de små fångat upp, redan!

    Vi besökte platsen där vi firat midsommar - då förklarade Katarina för en flicka som är två år (som K. kallade för bebi!) att vi dansat där genom att peka på den gulnade midsommarstången och säga kuackacka!

    Underbart merd dessa små!

    Må gott
  2. 1
    Katarina 1 år igår! Tänk vilket händelserikt år det här har varit!
    Hon är så fin vår stora bebis och vad mycket man kan när man är så liten!
    Hon har en storasyster som är fyra att lära sig av och det märks. Häromdagen vid frukostbordet då storasyster ätit färdigt tittade Katarina på pappa och sa \"tack-tack\" - många olika sociala sammanhang har de små fångat upp, redan!

    Vi besökte platsen där vi firat midsommar - då förklarade Katarina för en flicka som är två år (som K. kallade för bebi!) att vi dansat där genom att peka på den gulnade midsommarstången och säga kuackacka!

    Underbart merd dessa små!

    Må gott
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Vilket underbart namnval. Jag älskar sjuttiotalsnamnen, de är oväntade men inte extrema. Katarina! Yes! Om jag skulle få en flicka någon gång så har jag tänkt mig Linda, eller varför inte Carina?
  4. 2
    Vilket underbart namnval. Jag älskar sjuttiotalsnamnen, de är oväntade men inte extrema. Katarina! Yes! Om jag skulle få en flicka någon gång så har jag tänkt mig Linda, eller varför inte Carina?

Liknande trådar

  1. Katarina m L o M
    By aila66 in forum _0905 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-20, 09:28
  2. Katarina!
    By ellatova in forum Änglabarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-22, 16:23
  3. Katarina, Sol och
    By .charlotte. in forum _0407 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-19, 20:49
  4. Katarina
    By asa81 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-02, 19:23
  5. Dålig dag igår (förlåt Katarina)
    By Bridz in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-14, 08:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar