Förstår inte..
_0704 Aprilbarn
  1. Hallå!!!!
    #1

    Förstår inte..

    Är det inte om man ÄR gravid man hänger här? Försöker man bli gravid är man väl på det snacket? Jag ser att det är många som bara är här för att de VILL vara här..och det tror inte jag är meningen väl? Eller har jag fel? Det heter ju ankomst april. Är inte det för att vi som är här ska föda då? Jag bara undrar..
  2. 1
    Förstår inte.. Är det inte om man ÄR gravid man hänger här? Försöker man bli gravid är man väl på det snacket? Jag ser att det är många som bara är här för att de VILL vara här..och det tror inte jag är meningen väl? Eller har jag fel? Det heter ju ankomst april. Är inte det för att vi som är här ska föda då? Jag bara undrar..
  3. En 3:a vill vi ha
    #2

    Man

    försöker ju, alltså de som hoppas på att bli gravida snart hänger här, inte om man bara vill och drömmer... Som jag tex, hoppas att testa pos snart, då kommer jag ju ha bf i april, förstår du?
  4. 2
    Man försöker ju, alltså de som hoppas på att bli gravida snart hänger här, inte om man bara vill och drömmer... Som jag tex, hoppas att testa pos snart, då kommer jag ju ha bf i april, förstår du?
  5. Saga - väntar på fyran
    #3

    Jag tycker

    inte att det spelar så stor roll om man skriver här i väntan på att förhoppningsvis bli gravid med aprilbarn eller när man redan vet att man är det. Det handlar bara om några försvinnande få veckor tills alla vet hur det ligger till och då stannar de som tillhör gruppen och resten går vidare till nästa. Jag för min del tänker bara hänga tyst här i hopp om att det blir här jag hamnar och har jag några bebisverkstadsfunderingar så kommer jag nog skriva på Fbg :-)
  6. 3
    Jag tycker inte att det spelar så stor roll om man skriver här i väntan på att förhoppningsvis bli gravid med aprilbarn eller när man redan vet att man är det. Det handlar bara om några försvinnande få veckor tills alla vet hur det ligger till och då stannar de som tillhör gruppen och resten går vidare till nästa. Jag för min del tänker bara hänga tyst här i hopp om att det blir här jag hamnar och har jag några bebisverkstadsfunderingar så kommer jag nog skriva på Fbg :-)
  7. C
    #4

    Hej

    Är du gravid? I så fall; GRATTIS!

    Säker på att man får stanna här, är man inte förrän dagen är här - tyvärr. Men tills faktum är att det inte blir bäbis i april -07, kommer i alla fall jag finnas här, och förhoppningsvis fler med mig.
  8. 4
    Hej Är du gravid? I så fall; GRATTIS!

    Säker på att man får stanna här, är man inte förrän dagen är här - tyvärr. Men tills faktum är att det inte blir bäbis i april -07, kommer i alla fall jag finnas här, och förhoppningsvis fler med mig.

Liknande trådar

  1. Vill inte/förstår inte flaska
    By nillan71 in forum Bebissnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-01-12, 11:14
  2. Vill inte/förstår inte flaska
    By nillan71 in forum _1005 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-10-04, 14:03
  3. förstår inte
    By carin2010 in forum Downs Syndrom
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-20, 02:22
  4. Nu förstår inte jag
    By AidaMarie1 in forum _02 Vårbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 19:45
  5. Inte bada med avlsag *förstår inte*
    By Ponder m Prinsen 14/6 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 23:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar