Gravid? *även på 9 månader*
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 1999
    #1

    Gravid? *även på 9 månader*

    När jag sitter ner och reser mig upp så hugger det som kramp i äggstockarna. Kan det var ett tecken på att jag är gravid. Väntar inte min mens förren på torsdag och jag är så nervös, det är nämligen inte alls meningen att det ska bli bebis nu. Hur tidigt har ni kännt av graviditeten? ( ni som testat + och ni som varit gravida förut)
    Jag räknade ut att om jag skulle vara gravid så skulle jag bara vara i v 2+6. Är det över huvud taget möjligt att känna av sin graviditet då?

    Ska testa mig i morgon tänkte jag. Vet verkligen inte vad jag ska göra om det blir ett +. Har ångest nu... =(
  2. 1
    Gravid? *även på 9 månader* När jag sitter ner och reser mig upp så hugger det som kramp i äggstockarna. Kan det var ett tecken på att jag är gravid. Väntar inte min mens förren på torsdag och jag är så nervös, det är nämligen inte alls meningen att det ska bli bebis nu. Hur tidigt har ni kännt av graviditeten? ( ni som testat + och ni som varit gravida förut)
    Jag räknade ut att om jag skulle vara gravid så skulle jag bara vara i v 2+6. Är det över huvud taget möjligt att känna av sin graviditet då?

    Ska testa mig i morgon tänkte jag. Vet verkligen inte vad jag ska göra om det blir ett +. Har ångest nu... =(
  3. Anonym
    #2

    inte så hemlig märker jag...

    skit samma =( Behöver inte vara hemlig egentligen.
  4. 2
    inte så hemlig märker jag... skit samma =( Behöver inte vara hemlig egentligen.

Liknande trådar

  1. även på 9 månader
    By Längtar in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-12, 15:21
  2. Brämhults juice (även på 9 månader)
    By familjsen in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 09:26
  3. Alex 6 månader idag :oD (även nov)
    By Jaana med pojkarna in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-11, 14:47
  4. Även om man är fem månader
    By fru_bill in forum _05 Höstbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 10:17
  5. Sjukersättning? även på Nio månader
    By Wilma70 in forum Gravidsnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-01-17, 16:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar