Feber vid ansträngning?
Barnsjukdomar
  1. Medlem sedan
    Feb 2002
    #1

    Feber vid ansträngning?

    Har märkt att Flisan ofta kan få feber när hon blir överansträngd/övertrött. Ofta når tempen upp till 38,5 grader och går inte ned igen förrän hon sovit en stund. Är det fler som har råkat ut för detta? Hon har ju problem med sina lungor sen tidigare, men det får hon medecin för. Och de medecinerna ska inte ge några sådana biverkningar.
  2. 1
    Feber vid ansträngning? Har märkt att Flisan ofta kan få feber när hon blir överansträngd/övertrött. Ofta når tempen upp till 38,5 grader och går inte ned igen förrän hon sovit en stund. Är det fler som har råkat ut för detta? Hon har ju problem med sina lungor sen tidigare, men det får hon medecin för. Och de medecinerna ska inte ge några sådana biverkningar.
  3. mandelblomman
    #2

    rätt vanligt

    att barn får så.
    Man brukar inte ens räkna det som direkt feber om de har stojat o kommer upp till ca 38 grader.
  4. 2
    rätt vanligt att barn får så.
    Man brukar inte ens räkna det som direkt feber om de har stojat o kommer upp till ca 38 grader.
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3

    Tack!

    Då behöver jag säkert inte oroa mig. Man är ju lite nervig efter allt som har varit med vår lilla snutta.
  6. 3
    Tack! Då behöver jag säkert inte oroa mig. Man är ju lite nervig efter allt som har varit med vår lilla snutta.

Liknande trådar

  1. Ont i bröstet vid ansträngning
    By Quintuz in forum Barnsjukdomar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2019-05-20, 18:48
  2. hård livmoder vid ansträngning
    By AnnaMalva in forum _0907 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-09, 12:29
  3. Ansträngning av magen
    By Lillmysan in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 12:35
  4. Lite ont vid ansträngning...
    By MrsHyde in forum Förlossning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-06, 08:16
  5. Hosta vid ansträngning = astma?
    By Mamma in forum Barnsjukdomar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 15:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar