Jag tror mig ha löst...
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Jag tror mig ha löst...

    ...mitt regnkappeproblem. Någon kanske minns min jakt på den perfekta regnkappan förra året. Då gick jag lottlös ur den jakten men jag tror att jag hittat ett ställe på nätet som säljer en kappa jag vill ha. Jag har mailat och frågat om det är _just den_ kappan och om det är det så är det isåfall denna: http://www.abeko.se/templates/images/products/large/A226021C051.jpg

    Perfekt, eller hur? Den har huva också men det syns inte så bra på bilden. :-)
  2. 1
    Jag tror mig ha löst... ...mitt regnkappeproblem. Någon kanske minns min jakt på den perfekta regnkappan förra året. Då gick jag lottlös ur den jakten men jag tror att jag hittat ett ställe på nätet som säljer en kappa jag vill ha. Jag har mailat och frågat om det är _just den_ kappan och om det är det så är det isåfall denna: http://www.abeko.se/templates/images/products/large/A226021C051.jpg

    Perfekt, eller hur? Den har huva också men det syns inte så bra på bilden. :-)
  3. mamma_78
    #2

    Vad ska du ha den till?

    när du har klänning/kjol eller tillsammans med ett par byxor? Nope, jag föredrar goretex-jacka & byxa *s*
  4. 2
    Vad ska du ha den till? när du har klänning/kjol eller tillsammans med ett par byxor? Nope, jag föredrar goretex-jacka & byxa *s*
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3

    När det regnar! ;-)

    I \"stadsliv\", alltså om det regnar. Inte ute i naturen för dit har jag både byxor och jacka.
  6. 3
    När det regnar! ;-) I \"stadsliv\", alltså om det regnar. Inte ute i naturen för dit har jag både byxor och jacka.
  7. cec
    #4

    Snygg och klassisk IMT

    sss
  8. 4
    Snygg och klassisk IMT sss
  9. mamma_78
    #5

    Då har jag parably ;D

    om jag är ute i stan och det regnar *s* tycker det blir för varmt att springa omkring i en regnjacka, har precis sålt en regnjacka ;D
  10. 5
    Då har jag parably ;D om jag är ute i stan och det regnar *s* tycker det blir för varmt att springa omkring i en regnjacka, har precis sålt en regnjacka ;D
  11. Medlem sedan
    May 2001
    #6

    Det blir så jobbigt!

    Jag har ju en barnvagn att köra och en vild fyraråring att hålla ordning på samtidigt. :-)
  12. 6
    Det blir så jobbigt! Jag har ju en barnvagn att köra och en vild fyraråring att hålla ordning på samtidigt. :-)
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7

    En sådan skulle jag vilja ha...

    fast i klassiskt regnkappegult.
  14. 7
    En sådan skulle jag vilja ha... fast i klassiskt regnkappegult.
  15. mamma_78
    #8

    Och jag har

    två småttingar som sitter i vagnen (syskon-UJ som gar svängbara framhjul ;D) under sufletten och då går jag själv med parably :D
  16. 8
    Och jag har två småttingar som sitter i vagnen (syskon-UJ som gar svängbara framhjul ;D) under sufletten och då går jag själv med parably :D
  17. Medlem sedan
    Apr 2002
    #9

    Fin!

    Klassisk och snygg tycker jag! Själv är jag helkär i en regnkappa från Marimekko, också en klassisk modell, men den kostar lite för mycket...
  18. 9
    Fin! Klassisk och snygg tycker jag! Själv är jag helkär i en regnkappa från Marimekko, också en klassisk modell, men den kostar lite för mycket...
  19. Medlem sedan
    Jan 2001
    #10

    Gudrun Sjöden

    hade en regnkappa på rean nu! Fanns tyvärr inte i min storlek, annars hade jag beställt den. ;-)
  20. 10
    Gudrun Sjöden hade en regnkappa på rean nu! Fanns tyvärr inte i min storlek, annars hade jag beställt den. ;-)

Liknande trådar

  1. Tror det har löst sig nu!
    By Sunderundan in forum Sängvätning & inkontinens
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-01-05, 17:03
  2. Tror att jag har löst prickarna...
    By myranåjag in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-08-03, 13:54
  3. Jag tror jag löst ett I-landsproblem
    By lisamea in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-02, 15:10
  4. Tror att jag löst..
    By seife in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-14, 15:21
  5. Tror jag löst namnfrågan!
    By lilla A m E03+bf4/5 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-04-04, 17:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar