Älskar min man MEN vill flirta
Mammasnack
  1. Flörtmamman
    #1

    Älskar min man MEN vill flirta

    Hej! Jag undrar om jag är ensam om mitt \"problem\". Jag är relativt ung, men gift sen flera år och vi har två småbarn. Så långt, allt bra. Jag älskar min man och kan verkligen se mig bli gammal ihop med honom. MEN på sistone har jag känt sån lust att flirta, inte med någon specifik men jag går och fantiserar om att få bli förälskad, vrålhångla med någon ny etc. Inget jag tänker omsätta i praktik men ändå! Jag känner mig som en karl, eller åtminstone den gängse bilden av en karl, för jag funderar faktiskt över de flesta män i min närhet, kan tänka mig dem i sexuella situationer eller fundera över hur de ser ut nakna... TIlläggas kan att jag aldrig har varit någon \"snygging\" men det sista året har jag blommat upp lite grann och får komplimanger, vilket mest ger mersmak.

    Är det andra som känner så här? Jag har grav ångest över känslorna och tankarna, men jag tror nog att det är en period... Det är ju som sagt inte någon specifik person jag fantiserar om, snarare alla...

    Har alltid haft dåligt självförtroende vad gäller den egna kroppen och utseendet, men det börjar som sagt vända lite smått. Det kanske hänger ihop med det?`

    Snälla, säg att ni också känner så här ibland trots lyckligt äktenskap??
  2. 1
    Älskar min man MEN vill flirta Hej! Jag undrar om jag är ensam om mitt \"problem\". Jag är relativt ung, men gift sen flera år och vi har två småbarn. Så långt, allt bra. Jag älskar min man och kan verkligen se mig bli gammal ihop med honom. MEN på sistone har jag känt sån lust att flirta, inte med någon specifik men jag går och fantiserar om att få bli förälskad, vrålhångla med någon ny etc. Inget jag tänker omsätta i praktik men ändå! Jag känner mig som en karl, eller åtminstone den gängse bilden av en karl, för jag funderar faktiskt över de flesta män i min närhet, kan tänka mig dem i sexuella situationer eller fundera över hur de ser ut nakna... TIlläggas kan att jag aldrig har varit någon \"snygging\" men det sista året har jag blommat upp lite grann och får komplimanger, vilket mest ger mersmak.

    Är det andra som känner så här? Jag har grav ångest över känslorna och tankarna, men jag tror nog att det är en period... Det är ju som sagt inte någon specifik person jag fantiserar om, snarare alla...

    Har alltid haft dåligt självförtroende vad gäller den egna kroppen och utseendet, men det börjar som sagt vända lite smått. Det kanske hänger ihop med det?`

    Snälla, säg att ni också känner så här ibland trots lyckligt äktenskap??
  3. Mina75
    #2

    Lugn!

    Jag tror att det är ganska naturligt att man i en vardag med småbarn, blöjbyten, räkningar, städning, disk mm, ibland har behov att få fantisera lite om uppskattning och spänning...
    Att känna sig uppskattad är något vi alla mår bra av att känna!
    Kanske du och din man ska försöka bryta vardagstristessen lite oftare och göra egna saker tillsammans? Kanske kan ni prata om behovet av att känna sig uppskattad/få komplimanger? Visar du din man uppskattning på det sätt du önskar få bekräftekse av andra?
    Att känna som du är i sig inget fel tycker jag, men jag tycker du ska börja jobba på orsakerna till tankarna TILLSAMMANS med din man...
    Att gå ut lite med väninnor en kväll för att ha kul och komma hemifrån lite är ju också jätteroligt! Gå ut och få lite härliga komplimanger och gå sedan glad i hågen hem och älska med din man! ;)
    Hur låter mitt resonomang?
  4. 2
    Lugn! Jag tror att det är ganska naturligt att man i en vardag med småbarn, blöjbyten, räkningar, städning, disk mm, ibland har behov att få fantisera lite om uppskattning och spänning...
    Att känna sig uppskattad är något vi alla mår bra av att känna!
    Kanske du och din man ska försöka bryta vardagstristessen lite oftare och göra egna saker tillsammans? Kanske kan ni prata om behovet av att känna sig uppskattad/få komplimanger? Visar du din man uppskattning på det sätt du önskar få bekräftekse av andra?
    Att känna som du är i sig inget fel tycker jag, men jag tycker du ska börja jobba på orsakerna till tankarna TILLSAMMANS med din man...
    Att gå ut lite med väninnor en kväll för att ha kul och komma hemifrån lite är ju också jätteroligt! Gå ut och få lite härliga komplimanger och gå sedan glad i hågen hem och älska med din man! ;)
    Hur låter mitt resonomang?
  5. Medlem sedan
    Mar 2006
    #3

    Det kommer med ålder

    Jag tror att är du ung.
  6. 3
    Det kommer med ålder Jag tror att är du ung.
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4

    Mamma K?

    ;)
  8. 4
    Mamma K? ;)
  9. Medlem sedan
    Mar 2006
    #5

    Näää

    Hon avlidit
  10. 5
    Näää Hon avlidit

Liknande trådar

  1. Flirta på Facebook
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2010-10-06, 21:40
  2. Flirta
    By Anonym in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-26, 18:29
  3. Jag vill flirta!
    By Förbrukad blondin in forum Kärlek & relationer
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-12-17, 09:56
  4. På tal om att flirta
    By Misell in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-25, 12:08
  5. Man ska INTE flirta på gymmet
    By marib in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-07-06, 20:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar