Bästa betyget? *ler*
Bebissnack
  1. Leelou
    #1

    Bästa betyget? *ler*

    *fnissar*
    Barnvagnstokig som man är tog jag med mig dottern (5½år)till den Stora barnvagnsaffären här i stan. Pappsen förderog Biltema istället för Baby-Hörnan. Kan inte förstååååå varför? *ler*

    Vi gick runt både länge och väl jag och dottern. Vände och vred. Körde och gungade.

    Och så fällde dottern domen. Brio gungade bäst. Och trots att hon är en sådan rosa-fantast som hon är, så tyckte hon att en Brio Nova i helsvart var avsevärt snyggast. Och det där med gunget var ju oerhört viktigt.

    Så nu har hon beställt småsyskon så vi kan köpa vagn!
    *skrattar*

    Kramisar!
  2. 1
    Bästa betyget? *ler* *fnissar*
    Barnvagnstokig som man är tog jag med mig dottern (5½år)till den Stora barnvagnsaffären här i stan. Pappsen förderog Biltema istället för Baby-Hörnan. Kan inte förstååååå varför? *ler*

    Vi gick runt både länge och väl jag och dottern. Vände och vred. Körde och gungade.

    Och så fällde dottern domen. Brio gungade bäst. Och trots att hon är en sådan rosa-fantast som hon är, så tyckte hon att en Brio Nova i helsvart var avsevärt snyggast. Och det där med gunget var ju oerhört viktigt.

    Så nu har hon beställt småsyskon så vi kan köpa vagn!
    *skrattar*

    Kramisar!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    Haha

    sådan dotter sådan mor. Man kanske skall ta med sig sonen till banvagnsaffären :-)
  4. 2
    Haha sådan dotter sådan mor. Man kanske skall ta med sig sonen till banvagnsaffären :-)

Liknande trådar

  1. Skolk i betyget
    By Christopher in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-12-08, 14:21
  2. Fara med skolk i betyget!
    By dizzycat in forum Skolbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-08-14, 13:38
  3. Hur gör jag om jag inte har betyget än?
    By Anonym in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-29, 12:49
  4. Betyget...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-08, 16:50
  5. Svenska betyget...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-05, 11:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar