Vi har flyttat!!
_02 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Vi har flyttat!!

    Hej på er!! Det blir inte så ofta jag skriver här....men nu har jag iaf nåt att berätta *s*

    Jo vi har flyttat till Malaysia. Pontus ska jobba på företagets asien-avdelning här i Kuala Lumpur i ett år. Det blev bestämt först i slutet på maj och sen dess har vi jobbat stenhårt för att få ihop allt. Det har inte varit helt lätt men det gick! Lägenheten i Stockholm hyr vi ut under tiden.

    Jag har en blogg där jag skriver lite om livet här, och där finns också lite bilder. Den är lösenordsskyddad för jag vill gärna hålla lite koll på vem som läser där men maila mig på [email protected] eller via aff så skickar jag loginuppgifterna.

    Ha det så bra allihop!!!
    Kramar
  2. 1
    Vi har flyttat!! Hej på er!! Det blir inte så ofta jag skriver här....men nu har jag iaf nåt att berätta *s*

    Jo vi har flyttat till Malaysia. Pontus ska jobba på företagets asien-avdelning här i Kuala Lumpur i ett år. Det blev bestämt först i slutet på maj och sen dess har vi jobbat stenhårt för att få ihop allt. Det har inte varit helt lätt men det gick! Lägenheten i Stockholm hyr vi ut under tiden.

    Jag har en blogg där jag skriver lite om livet här, och där finns också lite bilder. Den är lösenordsskyddad för jag vill gärna hålla lite koll på vem som läser där men maila mig på [email protected] eller via aff så skickar jag loginuppgifterna.

    Ha det så bra allihop!!!
    Kramar
  3. Medlem sedan
    Jul 1999
    #2

    Va spännande

    är du hemmamamma under tiden fast du är väl kanske mammaledig fortfarande?? Jag har dålig koll tiden går så snabbt.
    Men som sagt vad spännande att få bo i ett så härligt land under ett år.

    kram

    Amanda
  4. 2
    Va spännande är du hemmamamma under tiden fast du är väl kanske mammaledig fortfarande?? Jag har dålig koll tiden går så snabbt.
    Men som sagt vad spännande att få bo i ett så härligt land under ett år.

    kram

    Amanda
  5. Medlem sedan
    Dec 2001
    #3

    Då kan jag passa på..

    ..att än en gång önska er lycka till i KL.

    Tiden kommer gå så fort och vips är det höst igen*ler*

    Har mailat till dej

    *kram*
  6. 3
    Då kan jag passa på.. ..att än en gång önska er lycka till i KL.

    Tiden kommer gå så fort och vips är det höst igen*ler*

    Har mailat till dej

    *kram*
  7. Marina
    #4

    Oj vad spännande!

    Tänk att göra något sådant i livet, härligt! Vilket år ni kommer att ha. Hoppas allt går bra där nere.
  8. 4
    Oj vad spännande! Tänk att göra något sådant i livet, härligt! Vilket år ni kommer att ha. Hoppas allt går bra där nere.
  9. Medlem sedan
    Mar 2000
    #5

    Oj. oj, oj! Va spännande!

    Här händer det grejer! Hoppas att ni får det riktigt underbart där borta! Kul att ni vågade och att ni verkligen fick ihop allt. Förstår att det var mycket som behövde klaffa.

    Stora kramar!!!
  10. 5
    Oj. oj, oj! Va spännande! Här händer det grejer! Hoppas att ni får det riktigt underbart där borta! Kul att ni vågade och att ni verkligen fick ihop allt. Förstår att det var mycket som behövde klaffa.

    Stora kramar!!!

Liknande trådar

  1. Flyttat
    By fru ragge in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-04-08, 20:12
  2. Flyttat BF?
    By eelina in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-03-30, 11:31
  3. Nu har vi flyttat
    By Monkan_M in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-20, 10:44
  4. Flyttat!
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-16, 20:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar