vikt ?
Gravidsnack
  1. lillan
    #1

    vikt ?

    Hej!Jag är gravid i v.25, har gått upp 13kg sen inskrivningen(v.11)är det mycket med tanke på att det är 15v kvar, man hinner ju bli stor som en häst, ha ha
    väger nu ca. 73kg.
  2. 1
    vikt ? Hej!Jag är gravid i v.25, har gått upp 13kg sen inskrivningen(v.11)är det mycket med tanke på att det är 15v kvar, man hinner ju bli stor som en häst, ha ha
    väger nu ca. 73kg.
  3. d
    #2

    jag tror

    inte att det finns mån mall hur mycket man går upp under graviditeten. Själv ökade jag 14-kg min kompis gick upp 6kg och min mamma gick upp 27 kg när hon väntade mig, huvudsaken är att du mår bra.
  4. 2
    jag tror inte att det finns mån mall hur mycket man går upp under graviditeten. Själv ökade jag 14-kg min kompis gick upp 6kg och min mamma gick upp 27 kg när hon väntade mig, huvudsaken är att du mår bra.
  5. lillan
    #3

    tack

    för ditt svar,för övrgt mår jag bra
    men svettas som en duch.
  6. 3
    tack för ditt svar,för övrgt mår jag bra
    men svettas som en duch.
  7. Tovelotta, BF -4 dagar
    #4

    låter normalt

    Jag gick själv upp långsamt i början, supersnabbt i mitten och nu på slutet nästan ingenting, trots att det är nu bebisen växt som mest. I v 32 hade jag gått upp 14 kg, och nu står vågen på + 16. Oroa dig inte.
  8. 4
    låter normalt Jag gick själv upp långsamt i början, supersnabbt i mitten och nu på slutet nästan ingenting, trots att det är nu bebisen växt som mest. I v 32 hade jag gått upp 14 kg, och nu står vågen på + 16. Oroa dig inte.

Liknande trådar

  1. Vikt?
    By **Klara** in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-11-27, 09:53
  2. ny vikt!
    By fin_ in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-11, 13:47
  3. ny vikt!!!
    By fin_ in forum Vikt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 07:38
  4. Vikt
    By _mammamia_ in forum _0705 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-07, 11:46
  5. vikt vikt vikt
    By charoline in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-10, 14:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar