Jag funderar på att
Bebissnack
  1. Tina
    #1

    Jag funderar på att

    sälja vår syskon uj, men tvekar lite. Storebror är nyss fyllda tre, och står ofta på ståplatta eller går. Det jag tänker på är långpromenader, och när man går på stan och shoppar, då är det bekvämt att han kan vila benen i vagnen emellanåt. Hur länge har ni andra använt syskonvagn?
  2. 1
    Jag funderar på att sälja vår syskon uj, men tvekar lite. Storebror är nyss fyllda tre, och står ofta på ståplatta eller går. Det jag tänker på är långpromenader, och när man går på stan och shoppar, då är det bekvämt att han kan vila benen i vagnen emellanåt. Hur länge har ni andra använt syskonvagn?
  3. Anonym
    #2

    hmmm

    tror vi slutade använda vagnen daglien när is var runt 3,5år, för ett år sedan. Men vi har fortfarande två småbarn så vi har den ju kvar och hon sitter gärna i den då och då. Har ståbräda också på den....
    Jag tycker du ska vänta att sälja tills du är helt säker på att inte ha någon mer nytta av den. De är så poppis så du får bra betalt ändå.... (råkade sälja vår och köpa en annan syskonvagn men ångrade mig och är nu åter UJ ägere piuhhhhh!)
  4. 2
    hmmm tror vi slutade använda vagnen daglien när is var runt 3,5år, för ett år sedan. Men vi har fortfarande två småbarn så vi har den ju kvar och hon sitter gärna i den då och då. Har ståbräda också på den....
    Jag tycker du ska vänta att sälja tills du är helt säker på att inte ha någon mer nytta av den. De är så poppis så du får bra betalt ändå.... (råkade sälja vår och köpa en annan syskonvagn men ångrade mig och är nu åter UJ ägere piuhhhhh!)

Liknande trådar

  1. Funderar...
    By Miniskrutt in forum Gravidsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-01-29, 21:04
  2. Funderar.....
    By Desperado in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-21, 12:33
  3. Funderar..
    By anonymt namn in forum Vikt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 21:28
  4. Funderar och funderar *långt*
    By Isa Sve in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-15, 22:20
  5. Funderar..
    By Mea@ in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 09:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar