Nu börjas det igen!
_0608 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Nu börjas det igen!

    Nu har förvärkarna kommit tillbaka fast med en helt annan intensitet, mer mol i ryggen, mer tryck neråt, hmm slemproppen gick i onsdags men har inte känt något sen dess, nu har det kommit igång igen.

    Har knappt sovit något inatt, var ett jäkla bullrande i magen och massa förvärkar, trodde verkligen att det var på g nu och var jättenervös och faktiskt t o m rädd, jag som inte känt mig nervös alls hitills.

    Vad tror ni, är det ett tecken att förvärkarna kommit tillbaka och det att dom känns så annorlunda mot de jag haft tidigare? Tror inte att bäbis kommer SÅ snart, men kanske att det är på g om ett par dagar?

    Jag som gärna vill ha kontroll över mig själv tycker att det är otroligt jobbigt att ligga och kvida nätterna igenom, skulle nog inte fatta om det kommer igång på riktigt! :S
  2. 1
    Nu börjas det igen! Nu har förvärkarna kommit tillbaka fast med en helt annan intensitet, mer mol i ryggen, mer tryck neråt, hmm slemproppen gick i onsdags men har inte känt något sen dess, nu har det kommit igång igen.

    Har knappt sovit något inatt, var ett jäkla bullrande i magen och massa förvärkar, trodde verkligen att det var på g nu och var jättenervös och faktiskt t o m rädd, jag som inte känt mig nervös alls hitills.

    Vad tror ni, är det ett tecken att förvärkarna kommit tillbaka och det att dom känns så annorlunda mot de jag haft tidigare? Tror inte att bäbis kommer SÅ snart, men kanske att det är på g om ett par dagar?

    Jag som gärna vill ha kontroll över mig själv tycker att det är otroligt jobbigt att ligga och kvida nätterna igenom, skulle nog inte fatta om det kommer igång på riktigt! :S
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    När jag väntade Hwila

    hade hon värsta festen i magen 2 dagar innan hon föddes. Kunde INTE sova på hela natten eftersom hon höll på så. Dagen efter den dagen satte det igång på morron.
    Hoppas att det får bli du som snart fåt träffa älsklingen.
  4. 2
    När jag väntade Hwila hade hon värsta festen i magen 2 dagar innan hon föddes. Kunde INTE sova på hela natten eftersom hon höll på så. Dagen efter den dagen satte det igång på morron.
    Hoppas att det får bli du som snart fåt träffa älsklingen.
  5. Medlem sedan
    Jun 2000
    #3

    Hoppas, hoppas...

    hoppas att det är på gång nu! ja, det spelar liksom ingen roll hur väl förberedd man är nervositeten kommer som ett brev på posten när det väl startar iaf!

  6. 3
    Hoppas, hoppas... hoppas att det är på gång nu! ja, det spelar liksom ingen roll hur väl förberedd man är nervositeten kommer som ett brev på posten när det väl startar iaf!

Liknande trådar

  1. Nu börjas det igen..
    By Mitte in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-27, 18:21
  2. Då börjas det igen..
    By Jag-67 in forum Skolbarn
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2009-08-31, 20:49
  3. Nu börjas det igen..
    By Pia+H,E,*A*,W,L,V&G in forum Änglabarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 22:20
  4. Då börjas det igen...
    By Milla bf 16/1 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 21:27
  5. Nu börjas det igen
    By catya in forum Vikt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 17:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar