Skuttar in här igen!
_0509 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Skuttar in här igen!

    Det var ett tag sedan jag var här inne, men känner att det kan vara kul att snacka med er septembermammor separat oxå, så därför hoppar jag in här igen.
    Hoppas att jag är välkommen. :)
  2. 1
    Skuttar in här igen! Det var ett tag sedan jag var här inne, men känner att det kan vara kul att snacka med er septembermammor separat oxå, så därför hoppar jag in här igen.
    Hoppas att jag är välkommen. :)
  3. sofia med wilma
    #2

    ja då

    välkomen såklart=) de e lite roligt o hålla liv i denna gruppen faktist!
    hur mår edwin då?
    kram
  4. 2
    ja då välkomen såklart=) de e lite roligt o hålla liv i denna gruppen faktist!
    hur mår edwin då?
    kram
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3

    Idag har han övat på

    att gå! :)
    Han blir såååå peppad när han träffar äldre barn!
    Han har tidigare tagit några få steg själv, här och där, men idag knatade han på mer och mer ju längre dagen led. Kusin Emma går nämligen väldigt bra (1,5 år) och kan hon, ja då jäklar ska jag visa att jag kan jag med sa han. ;)
    Det verkade som att det mot alla odds var lättare att gå med sandalerna på sig. De kanske gav stöd, man tycker ju att de skulle störa mer med sin tyngd...
    I övrigt mår han bara bra. 2 nya tänder på G,så han är lite kinkig i maten om man inte mosar den lite mer.

    Hur mår Wilma då?
  6. 3
    Idag har han övat på att gå! :)
    Han blir såååå peppad när han träffar äldre barn!
    Han har tidigare tagit några få steg själv, här och där, men idag knatade han på mer och mer ju längre dagen led. Kusin Emma går nämligen väldigt bra (1,5 år) och kan hon, ja då jäklar ska jag visa att jag kan jag med sa han. ;)
    Det verkade som att det mot alla odds var lättare att gå med sandalerna på sig. De kanske gav stöd, man tycker ju att de skulle störa mer med sin tyngd...
    I övrigt mår han bara bra. 2 nya tänder på G,så han är lite kinkig i maten om man inte mosar den lite mer.

    Hur mår Wilma då?

Liknande trådar

  1. Jag skuttar tillbaka!
    By Fru Kanin +12 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-07-07, 19:42
  2. Skuttar in!
    By Shaylagirl in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-25, 10:07
  3. Skuttar in här!!
    By Tinni in forum _0706 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-07, 09:22
  4. Skuttar in här..
    By norpisen in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-23, 09:22
  5. *hoppar och skuttar*
    By M med sonen - 05 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-27, 17:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar