nu ska jag åg med i viktväktarna
_0509 Septemberbarn
  1. puppe81 m Ida 050915
    #1

    nu ska jag åg med i viktväktarna

    så att jag någon gång kommer ner i vikt. Min man och jag har kommit överens om att när jag nåt min ideal vikt på 58kg igentligen e den mellan 53-55kg, men ´man har ju fått barn oche ingen ungdom längre så. Då ialla falla ska vi försöka att få ett barn till. Håller tummarna för att det inte blir längre än till april så att jag blir med barn i juli nästa år.
  2. 1
    nu ska jag åg med i viktväktarna så att jag någon gång kommer ner i vikt. Min man och jag har kommit överens om att när jag nåt min ideal vikt på 58kg igentligen e den mellan 53-55kg, men ´man har ju fått barn oche ingen ungdom längre så. Då ialla falla ska vi försöka att få ett barn till. Håller tummarna för att det inte blir längre än till april så att jag blir med barn i juli nästa år.
  3. sofia med wilma
    #2

    där e min

    idealvikt med håller oxå på o kämpa med vikten! hoppas att det går bra för oss båda=) kramkram
  4. 2
    där e min idealvikt med håller oxå på o kämpa med vikten! hoppas att det går bra för oss båda=) kramkram
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3

    jag ska börja igen nu 24 aug

    börjar på ny kula för i sommar har det inte gått nåt vidare bra alls..har gått upp ca 10 kg under sommaren..jag är ju matmissbrukare och därav går jag upp rätt fort om jag börjar äta..för jag kan inte sluta äta.
  6. 3
    jag ska börja igen nu 24 aug börjar på ny kula för i sommar har det inte gått nåt vidare bra alls..har gått upp ca 10 kg under sommaren..jag är ju matmissbrukare och därav går jag upp rätt fort om jag börjar äta..för jag kan inte sluta äta.
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4

    Gå ner i vikt-tips

    Skippa allt vitt!

    Vetemjöl, mjölk, creme fraiche, socker osv

    Lovar ni tappar vikt 8)
    Obs LOVAR!!
  8. 4
    Gå ner i vikt-tips Skippa allt vitt!

    Vetemjöl, mjölk, creme fraiche, socker osv

    Lovar ni tappar vikt 8)
    Obs LOVAR!!

Liknande trådar

  1. Om viktväktarna
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-12-01, 18:42
  2. Viktväktarna.
    By LailaLoppan in forum Ordet är fritt
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2010-01-30, 17:26
  3. viktväktarna
    By 1975 in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-17, 13:04
  4. viktväktarna
    By Jen- in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-07, 16:11
  5. viktväktarna
    By MirraLee in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 10:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar