Nid eller mellanblödning eller mens
Försöker bli med barn
  1. Lisa
    #1

    Nid eller mellanblödning eller mens

    Hade senaste mens 27 juli, och tror jag hade äl nån gång i mitten av förra veckan och hade sex då. Igår fick jag lite brunrosa på pappret när jag kissat, bara litelite och idag har det kommit lite till. Väntar inte mens än så jag hoppas på nidblödning men det har jag aldrig haft innan och det är väl rött blod som kommer då? Det här är väldigt lite men ser ut som i slutet på mensen typ. Jag har 28 dagars cykel så det är tidigt för mensen, men kanske även för tidigt för nidis? Det konstigaste är att jag har ont i magen också, som mensvärk. Blir tokig snart, är det mensen så får den f-n sparka igång ordentligt nu så jag kan sluta hoppas på bebis.
  2. 1
    Nid eller mellanblödning eller mens Hade senaste mens 27 juli, och tror jag hade äl nån gång i mitten av förra veckan och hade sex då. Igår fick jag lite brunrosa på pappret när jag kissat, bara litelite och idag har det kommit lite till. Väntar inte mens än så jag hoppas på nidblödning men det har jag aldrig haft innan och det är väl rött blod som kommer då? Det här är väldigt lite men ser ut som i slutet på mensen typ. Jag har 28 dagars cykel så det är tidigt för mensen, men kanske även för tidigt för nidis? Det konstigaste är att jag har ont i magen också, som mensvärk. Blir tokig snart, är det mensen så får den f-n sparka igång ordentligt nu så jag kan sluta hoppas på bebis.
  3. Lisa
    #2

    Nu kom det

    litelite mer, men rött i färgen. Är kanske någon konstig mellanblödning bara, har aldrig haft det innan men någon gång ska väl vara den första. Så trist!
  4. 2
    Nu kom det litelite mer, men rött i färgen. Är kanske någon konstig mellanblödning bara, har aldrig haft det innan men någon gång ska väl vara den första. Så trist!

Liknande trådar

  1. Mens eller vad är det?
    By Rosemary in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-02-10, 16:03
  2. plus eller mens?
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-03, 09:43
  3. Har jag mens eller??
    By *Camilla* in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-06, 12:38
  4. Mellanblödning? Mens?
    By Annica med A o L in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-16, 21:45
  5. Mens eller...vad?
    By Kaprifol in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-13, 20:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar