På tal om oralsex.
Sex & erotik
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    På tal om oralsex.

    ... det kvinnliga underlivet, hur många aver tjejer/ kvinnor är helt ogenerade när ni visar upp det? Kan ni tänka er att visa bilder på musen via internet osv?
    Är den egentliga orsaken till att många tjejer \"inte gillar\" oralsex att de skäms för att visa upp musen? Att man tycker man ser konstig ut (märkliga blygdläppar) el har ovanliga flytningar? Eller kanske att man har lite dåligt självförtroende, \"hur skulle någon kunna tycka om att slicka mig där?\"
    Har man svårt att visa hur man vill ha det? Rädd att såra någons känsla? Dock vill ju inte alla varken bli slickade el sugna på samma sätt, man behöver ju visa vad som känns bra för just mig...
    Började fundera lite över detta eftersom ganska många kvinnor inte verkar tycka om oralsex o jag tror inte att det är motsvarande bland männen (jag har iaf inte stött på det el hört talas om en man som absolut inte vill bli avsugen)... *tankar, tankar*
  2. 1
    På tal om oralsex. ... det kvinnliga underlivet, hur många aver tjejer/ kvinnor är helt ogenerade när ni visar upp det? Kan ni tänka er att visa bilder på musen via internet osv?
    Är den egentliga orsaken till att många tjejer \"inte gillar\" oralsex att de skäms för att visa upp musen? Att man tycker man ser konstig ut (märkliga blygdläppar) el har ovanliga flytningar? Eller kanske att man har lite dåligt självförtroende, \"hur skulle någon kunna tycka om att slicka mig där?\"
    Har man svårt att visa hur man vill ha det? Rädd att såra någons känsla? Dock vill ju inte alla varken bli slickade el sugna på samma sätt, man behöver ju visa vad som känns bra för just mig...
    Började fundera lite över detta eftersom ganska många kvinnor inte verkar tycka om oralsex o jag tror inte att det är motsvarande bland männen (jag har iaf inte stött på det el hört talas om en man som absolut inte vill bli avsugen)... *tankar, tankar*
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2

    Ogenerad

    Visar utan problem mitt underliv med alla dess skavanker för min man. Jag skulle aldrig lägga ut en bild av mitt underiv på nätet och tro mig, det har inte med prydhet att göra utan med ren självbevarelsedrift.

    Så att jag inte tycker om att ta emot oralsex har inget med prydhet att göra.
  4. 2
    Ogenerad Visar utan problem mitt underliv med alla dess skavanker för min man. Jag skulle aldrig lägga ut en bild av mitt underiv på nätet och tro mig, det har inte med prydhet att göra utan med ren självbevarelsedrift.

    Så att jag inte tycker om att ta emot oralsex har inget med prydhet att göra.
  5. Blygis
    #3

    Generad....

    Jag är inte så villig att visa upp mig för vare sig min sambo eller någon annan (förstås). :)
    Kan inte slappna av alls och gillar oralsex i måttliga doser. Känner mig ofta ganska övergiven där uppe... när han är där nere.. :D
  6. 3
    Generad.... Jag är inte så villig att visa upp mig för vare sig min sambo eller någon annan (förstås). :)
    Kan inte slappna av alls och gillar oralsex i måttliga doser. Känner mig ofta ganska övergiven där uppe... när han är där nere.. :D
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4

    Nej, det blev lite fel...

    .., början på texten, det skulle stå: På tal om kvinnor underliv el något sådant. Det är eg två separata frågeställningar; k
    Kan man tänka sig att lägga ut underlivsbilder på internet (exibitionistiskt lagd)?
    Har man \"hangups\" för hur underlivet ser ut, luktar osv? Vågar man visa det o sin njutning för en partner el blir man spänd o har svårt att njuta pga detta?

    Jag är precis som du, har inga probs med att visa mig för en partner men skulle för den skull aldrig vilja publicera offentliga bilder på mitt kön på internet (el älska offentligt heller för den delen)...
    Hoppas det blev lite klarare, ibland är det svårt att få tankar på pränt så att även andra förstår hur man menar...:)
  8. 4
    Nej, det blev lite fel... .., början på texten, det skulle stå: På tal om kvinnor underliv el något sådant. Det är eg två separata frågeställningar; k
    Kan man tänka sig att lägga ut underlivsbilder på internet (exibitionistiskt lagd)?
    Har man \"hangups\" för hur underlivet ser ut, luktar osv? Vågar man visa det o sin njutning för en partner el blir man spänd o har svårt att njuta pga detta?

    Jag är precis som du, har inga probs med att visa mig för en partner men skulle för den skull aldrig vilja publicera offentliga bilder på mitt kön på internet (el älska offentligt heller för den delen)...
    Hoppas det blev lite klarare, ibland är det svårt att få tankar på pränt så att även andra förstår hur man menar...:)
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5

    :)

    Nästan tvärtom här, gillar att han är upptagen på annat håll så ingen ser hu lustig man ser ut i ansiktet...*ler*
  10. 5
    :) Nästan tvärtom här, gillar att han är upptagen på annat håll så ingen ser hu lustig man ser ut i ansiktet...*ler*
  11. Accept
    #6

    Inte visa,

    merän för mannen (kanske därför han inte vill
    o-sexa =), nä det tror jag inte) har för stor mage som ser dumt ut. Fult, glest hår.
    Bullfi**a.*skäms*
    Intressanta frågor =)
  12. 6
    Inte visa, merän för mannen (kanske därför han inte vill
    o-sexa =), nä det tror jag inte) har för stor mage som ser dumt ut. Fult, glest hår.
    Bullfi**a.*skäms*
    Intressanta frågor =)
  13. Miss Mess
    #7

    Tycker om

    men bara om han trivs med det.
    Visa up- nej.
    Bara för den jag älskar!
  14. 7
    Tycker om men bara om han trivs med det.
    Visa up- nej.
    Bara för den jag älskar!
  15. Medlem sedan
    Mar 2002
    #8

    Eller hur?

    Jag tycker det är jobbigare att gå till gyn än att gå till tandis o ändå gör ju gyn sällan ont... När jag var tonåring o skulle gå till gyn första gången (skulle ju ha p-piller) trodde jag de skulle bekräfta hur jäkla konstig jag såg ut därnere men de log lite o sa att jag såg ut som vem som helst, tänk att det skulle vara så skönt att höra :). Efter förlossningar har jag ju åter tvivlat på underredets \"skönhet\" men förstår ju att det är mindre viktigt för de flesta män... :)
  16. 8
    Eller hur? Jag tycker det är jobbigare att gå till gyn än att gå till tandis o ändå gör ju gyn sällan ont... När jag var tonåring o skulle gå till gyn första gången (skulle ju ha p-piller) trodde jag de skulle bekräfta hur jäkla konstig jag såg ut därnere men de log lite o sa att jag såg ut som vem som helst, tänk att det skulle vara så skönt att höra :). Efter förlossningar har jag ju åter tvivlat på underredets \"skönhet\" men förstår ju att det är mindre viktigt för de flesta män... :)
  17. Medlem sedan
    Mar 2002
    #9

    Skulle tro...

    ... att de flesta inte så gärna vill visa upp musen på internet. För mig känns det inte aktuellt av flera orsaker, jag tänder inte på det o jag tycker det är pinsamt om någon skulle identifera en, både vad gäller offentligt sex o bilder på internet(ang en diskussion nedan)...
  18. 9
    Skulle tro... ... att de flesta inte så gärna vill visa upp musen på internet. För mig känns det inte aktuellt av flera orsaker, jag tänder inte på det o jag tycker det är pinsamt om någon skulle identifera en, både vad gäller offentligt sex o bilder på internet(ang en diskussion nedan)...
  19. Accept
    #10

    Såg i Amelia eller Tara

    folk som visade upp sina underliv, mitt ser inte värre ut =) men ändå. Man är som man är...på gyn kan jag tänka, så här ser JAG ut, ni måste ha sett \"värre\" =)
    tack för din tid (igen).
  20. 10
    Såg i Amelia eller Tara folk som visade upp sina underliv, mitt ser inte värre ut =) men ändå. Man är som man är...på gyn kan jag tänka, så här ser JAG ut, ni måste ha sett \"värre\" =)
    tack för din tid (igen).
  21. Medlem sedan
    Sep 1999
    #11

    Förstår!

    Vi är överens!
  22. 11
    Förstår! Vi är överens!
  23. OBH
    #12

    Lite så där...

    Jag tycker inte det är farligt att gå till gynekolog alls, men vill inte ha lyset tänt när min man är där nere. Jag gillar det han gör i alla fall. Ett större problem för mig är att jag känner mig så vansinnigt obekväm med att sitta på honom och han tittar på mig samtidigt, brösten guppar och...usch nej det gillar jag inte!
  24. 12
    Lite så där... Jag tycker inte det är farligt att gå till gynekolog alls, men vill inte ha lyset tänt när min man är där nere. Jag gillar det han gör i alla fall. Ett större problem för mig är att jag känner mig så vansinnigt obekväm med att sitta på honom och han tittar på mig samtidigt, brösten guppar och...usch nej det gillar jag inte!
  25. Miss Mess
    #13

    Nej precis

    samma här.
    Skäms inte, men tycker det är privat mellan mig och min älskling.
  26. 13
    Nej precis samma här.
    Skäms inte, men tycker det är privat mellan mig och min älskling.
  27. Medlem sedan
    Mar 2002
    #14

    Åh, det...

    ... är ju mångas mäns favvo (me like too), just att brösten guppar o de får ligga där o se allt det härliga o samtidigt njuta... Din man älskar det nog :)...
  28. 14
    Åh, det... ... är ju mångas mäns favvo (me like too), just att brösten guppar o de får ligga där o se allt det härliga o samtidigt njuta... Din man älskar det nog :)...
  29. Medlem sedan
    Mar 2002
    #15

    Men gud...

    .. inte behöver du tacka för det, som sagt så tycker jag detta samtalsämne o är ju glad att du svarar såklart :). Jo, det var en gynläkare som sa till mig att inget underliv är det andra likt, lika olika som folk ser ut i ansiktet, lika olika är man nedtill. När man kollar in en p-film tycker man ju kanske inte att så är fallet (det känns ju ganska mainstream allting)...
  30. 15
    Men gud... .. inte behöver du tacka för det, som sagt så tycker jag detta samtalsämne o är ju glad att du svarar såklart :). Jo, det var en gynläkare som sa till mig att inget underliv är det andra likt, lika olika som folk ser ut i ansiktet, lika olika är man nedtill. När man kollar in en p-film tycker man ju kanske inte att så är fallet (det känns ju ganska mainstream allting)...
  31. Camelia
    #16

    Visa mufflan på nätet?

    No thanks - mina pink parts är private property. Med rätt person har jag däremot inget emot att fläka upp mig (weheee, vad inte sexigt det lät) - där brukar väl funktion sättas framför estetik är min erfarenhet.

    Däremot så brukar jag undvika ställningen bakifrån i skarp belysning - jag är inte helt sams med mina skrattgropar i låren. :-/
  32. 16
    Visa mufflan på nätet? No thanks - mina pink parts är private property. Med rätt person har jag däremot inget emot att fläka upp mig (weheee, vad inte sexigt det lät) - där brukar väl funktion sättas framför estetik är min erfarenhet.

    Däremot så brukar jag undvika ställningen bakifrån i skarp belysning - jag är inte helt sams med mina skrattgropar i låren. :-/
  33. Body to Body
    #17

    Skulle aldrig..

    ...visa en bild på Internet, men kan nog känna igen mig lite i det du skriver om att jag i början av min \"sexkarriär\" nog var förundrad över hur jag såg ut, vad som var \"normalt\" och hur killarna kunde tycka om att slicka därnere...:-)

    Men på senare år så har jag helt accepterat hur jag ser ut, och att det faktiskt finns karlar som inte bara tycker man är vacker \"därnere\", utan också att man både smakar och luktar gott!

    Det gör det ju otroligt mycket lättare att slappna av och ge sig hän och våga \"visa upp sig\".

    Det är inte utan att jag nuförtiden blir förundrad över vissa killars preferenser, att man helst inte ska tvätta sig innan (No way! Hur kan nån gilla det??), ska raka sig helt (nope, lite ska vara kvar), inte ska raka sig alls utan vara så hårig som möjligt (??)......
  34. 17
    Skulle aldrig.. ...visa en bild på Internet, men kan nog känna igen mig lite i det du skriver om att jag i början av min \"sexkarriär\" nog var förundrad över hur jag såg ut, vad som var \"normalt\" och hur killarna kunde tycka om att slicka därnere...:-)

    Men på senare år så har jag helt accepterat hur jag ser ut, och att det faktiskt finns karlar som inte bara tycker man är vacker \"därnere\", utan också att man både smakar och luktar gott!

    Det gör det ju otroligt mycket lättare att slappna av och ge sig hän och våga \"visa upp sig\".

    Det är inte utan att jag nuförtiden blir förundrad över vissa killars preferenser, att man helst inte ska tvätta sig innan (No way! Hur kan nån gilla det??), ska raka sig helt (nope, lite ska vara kvar), inte ska raka sig alls utan vara så hårig som möjligt (??)......
  35. Medlem sedan
    Mar 2002
    #18

    Aha?

    Alla har vi tydligen någon svag sida :). Som du dock säger så är ju ändå huvudsaken att \"funktionen\" är det viktigaste, att man kan ge sig hän o njuta även om man inte är 100% nöjd med sitt utseende på de rosa delarna (är det kanske därför man kan göra en \"analbleech\"? *ha, ha*
  36. 18
    Aha? Alla har vi tydligen någon svag sida :). Som du dock säger så är ju ändå huvudsaken att \"funktionen\" är det viktigaste, att man kan ge sig hän o njuta även om man inte är 100% nöjd med sitt utseende på de rosa delarna (är det kanske därför man kan göra en \"analbleech\"? *ha, ha*
  37. Medlem sedan
    Mar 2002
    #19

    Ja, om alla...

    ... kvinnor visste hur mycket de flesta män uppskattar våra underliv (oavsett utseenden) så tror jag många skulle kunna ge sig hän på ett helt annat sätt. Om man är spänd o stel så är det ju näst intill omöjligt att få orgasm o då förstår jag ju att det inte är så kul med en näsa o underredet.
    Jadå, vissa tycker inte om hår, vissa föredrar en rejäl buske, vissa vill ha lite kroppslukt, andra vill ha en nyduschad, det finns alla varianter... Jag brukar ändå göra som jag vill o känner mig bekvämast men visst, liiite kanske jag anpassar mig ibland (helrakat är dock inte aktuellt här heller, inte en ofräsch mus heller)... ;)
  38. 19
    Ja, om alla... ... kvinnor visste hur mycket de flesta män uppskattar våra underliv (oavsett utseenden) så tror jag många skulle kunna ge sig hän på ett helt annat sätt. Om man är spänd o stel så är det ju näst intill omöjligt att få orgasm o då förstår jag ju att det inte är så kul med en näsa o underredet.
    Jadå, vissa tycker inte om hår, vissa föredrar en rejäl buske, vissa vill ha lite kroppslukt, andra vill ha en nyduschad, det finns alla varianter... Jag brukar ändå göra som jag vill o känner mig bekvämast men visst, liiite kanske jag anpassar mig ibland (helrakat är dock inte aktuellt här heller, inte en ofräsch mus heller)... ;)
  39. Moonbeam
    #20

    Kan bara svara för mig själv

    och jag älskar mitt underliv. Det är vackert och skänker mig stor njutning! Älskar oralsex, både att ge och få, kan inte säga vilket jag gillar bäst.

    Dock tror jag att det finns många som inte gillar utseendet på sitt underliv och därför hämmas och inte vågar njuta fullt ut. Ylva Franzéns orgasmskola skulle kanske inte vara helt fel för dem :o)
  40. 20
    Kan bara svara för mig själv och jag älskar mitt underliv. Det är vackert och skänker mig stor njutning! Älskar oralsex, både att ge och få, kan inte säga vilket jag gillar bäst.

    Dock tror jag att det finns många som inte gillar utseendet på sitt underliv och därför hämmas och inte vågar njuta fullt ut. Ylva Franzéns orgasmskola skulle kanske inte vara helt fel för dem :o)
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Oralsex
    By anonym kvinna in forum Pappasnack
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2022-05-27, 19:50
  2. Oralsex.
    By En undrande in forum Sex & erotik
    Svar: 43
    Senaste inlägg: 2010-03-29, 10:34
  3. oralsex
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-08-15, 20:56
  4. Oralsex
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-07, 21:40
  5. Oralsex
    By nroblex in forum Sex & erotik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-21, 17:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar