Alli-Mac!
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Alli-Mac!

    Ang din svullna läpp och vattensamling!
    http://www.familjeliv.se/Forum-2-115/m11856034.html

    Undrar om det stämmer!??
    Någon som varit med om svullna läppar när förlossningen är nära?
  2. 1
    Alli-Mac! Ang din svullna läpp och vattensamling!
    http://www.familjeliv.se/Forum-2-115/m11856034.html

    Undrar om det stämmer!??
    Någon som varit med om svullna läppar när förlossningen är nära?
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2

    :-)

    Så skönt att läsa, hoppas det stänmmer :-)

    Jag minns att jag svullnade i ansiktet med ffa nr 4 och även lite med 3an( inte så mycket med de 2 första tror jag) men då var det nog precis dagar före förlossningen . Var i v 37-38 ca, har jag för mej men jag minns inte riktigt.

    I ett av inläggen skrev en tjej att hon tyckte näsan svullnat oxå och det har nog min oxå!!! Jag ser ut som värsta boxaren och läpparna är liksom vita/ genomskinliga av vätska. Spooky:-)

    Faktiskt känns det som om förlossningen skulle kunna starta när som helst. Har massor av sdr och rejält tryck neråt, men det kan ju lika gärna vara veckor kvar, så man får väl inte \"hoppas\" för mycket. För bebben är det ju bäst om det dröjer lite till, men jag tröstar mej med att det är 34 fulla veckor idag och det brukar ju gå fint att födas då om så skulle ske :-)

    Tack för den tråden,känns skönt att läsa att man inte är ensam om att se ut som en fotboll i ansiktet :-D
  4. 2
    :-) Så skönt att läsa, hoppas det stänmmer :-)

    Jag minns att jag svullnade i ansiktet med ffa nr 4 och även lite med 3an( inte så mycket med de 2 första tror jag) men då var det nog precis dagar före förlossningen . Var i v 37-38 ca, har jag för mej men jag minns inte riktigt.

    I ett av inläggen skrev en tjej att hon tyckte näsan svullnat oxå och det har nog min oxå!!! Jag ser ut som värsta boxaren och läpparna är liksom vita/ genomskinliga av vätska. Spooky:-)

    Faktiskt känns det som om förlossningen skulle kunna starta när som helst. Har massor av sdr och rejält tryck neråt, men det kan ju lika gärna vara veckor kvar, så man får väl inte \"hoppas\" för mycket. För bebben är det ju bäst om det dröjer lite till, men jag tröstar mej med att det är 34 fulla veckor idag och det brukar ju gå fint att födas då om så skulle ske :-)

    Tack för den tråden,känns skönt att läsa att man inte är ensam om att se ut som en fotboll i ansiktet :-D
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3

    shit vad coolt!

    Jag trodde jag visste det mesta! *asg*
    Gud vad konstigt!

    Spänannde! Vi får se vad detta innebär nu! =)
  6. 3
    shit vad coolt! Jag trodde jag visste det mesta! *asg*
    Gud vad konstigt!

    Spänannde! Vi får se vad detta innebär nu! =)
  7. Medlem sedan
    Dec 2000
    #4

    Kan ju bero på

    att jag druckit massor av vatten oxå ( men hoppas hellre på att det är ett förlossningstecken förstås *S*)
    Just nu har jag fått ett skumt begär efter _isbitar_!!! Knaprar på is hela tiden och familjen undrar var all is tar vägen :-)
  8. 4
    Kan ju bero på att jag druckit massor av vatten oxå ( men hoppas hellre på att det är ett förlossningstecken förstås *S*)
    Just nu har jag fått ett skumt begär efter _isbitar_!!! Knaprar på is hela tiden och familjen undrar var all is tar vägen :-)

Liknande trådar

  1. Alli-Mac !!
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-16, 13:23
  2. Alli-Mac
    By Skrynklan in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-17, 14:40
  3. alli-mac
    By Marmelad in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 17:50
  4. Alli-Mac!!
    By annahpo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 10:50
  5. Alli-mac!!!
    By annahpo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 08:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar