Snart finns inte septemberbarn
_0509 Septemberbarn
  1. maria_th
    #1

    Snart finns inte septemberbarn

    ...med bland bäbisar längre! Jösses vad barnen har börjat bli stora. Maken bestämde sig för att det nog var dags att sluta gå på öppna förskolan för barn under ett då A stövlar fram så att mammorna med små bäbisar inte vågar ha dem på golvet...

    De är inga bäbisar längre - utan barn.
  2. 1
    Snart finns inte septemberbarn ...med bland bäbisar längre! Jösses vad barnen har börjat bli stora. Maken bestämde sig för att det nog var dags att sluta gå på öppna förskolan för barn under ett då A stövlar fram så att mammorna med små bäbisar inte vågar ha dem på golvet...

    De är inga bäbisar längre - utan barn.
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Ja jösses ja, tänkte det samma i går. Det är ingen bebis jag har här, utan ett barn. Även om han inte går så är han verkligen inte bebis längre. Han är stor, och verkligen killig, tar plats och hörs och syns.

    Ett månad till ett årsdagen här...
  4. 2
    Ja jösses ja, tänkte det samma i går. Det är ingen bebis jag har här, utan ett barn. Även om han inte går så är han verkligen inte bebis längre. Han är stor, och verkligen killig, tar plats och hörs och syns.

    Ett månad till ett årsdagen här...
  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3

    några dagar

    är Nova ff bebis... men då... .

    näe, hon är ingen bebis längre. Å ena sidan är det lite synd, små bebisar är bara så gosiga (Nova har en månad gammal kusin) men samtidigt blir det bara roligare och roligare ju äldre de blir.

    Fast jag fattar inte att det har gått så fort.
    Hannah med Aston 031211 och Nova 050901
  6. 3
    några dagar är Nova ff bebis... men då... .

    näe, hon är ingen bebis längre. Å ena sidan är det lite synd, små bebisar är bara så gosiga (Nova har en månad gammal kusin) men samtidigt blir det bara roligare och roligare ju äldre de blir.

    Fast jag fattar inte att det har gått så fort.
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    nej det har gått alldeles för fort. Ida fyller ett på fredag och har kalas på lördag
  8. 4
    nej det har gått alldeles för fort. Ida fyller ett på fredag och har kalas på lördag

Liknande trådar

  1. sådna här finns nog snart i mitt hem
    By tarantella in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-06-09, 18:49
  2. Sarah29 finns snart inte mer..
    By Sarah29 in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-07-12, 10:18
  3. Snart finns bilder på min Stella
    By Annah m Emily&Stella in forum Downs Syndrom
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-18, 21:11
  4. snart finns vår grupp under Barn
    By Hanna me Agnes in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-03, 12:50
  5. Snart finns nya magbilder
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-08, 22:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar