Mvc kontroll
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1998
    #1

    Mvc kontroll

    var jag på idag och allt var bra. Min BM tyckte jag skulle börja med järn så det får bli det nu. Hoppas bara inte magen ballar ur för det....
    Mitt blodtryck låg på 130/85 så det var bra. Jag har ju högt sedan innan och går på medicin för det. Fikc tid nästa gång till henne den 4/10. Och sedan har jag fått tid till spec. mvc den 12/10.
    Ringde även en sjukgymnast idag och berättade mina problem med foglossningen. Hon sa att detta låter ju som du behöver en tid ganska snabbt. Så imorgon kl 11 ska jag vara där. Tyckte det var perfekt med en tid så fort.
    Jag spelade in hjärtljuden på bebisen! Tog med min mobil och frågade om jag fick. Tänkte se om det går att ha som ringsignal Men det kanske inte låter så bra.
    Kram från mig och magen!
  2. 1
    Mvc kontroll var jag på idag och allt var bra. Min BM tyckte jag skulle börja med järn så det får bli det nu. Hoppas bara inte magen ballar ur för det....
    Mitt blodtryck låg på 130/85 så det var bra. Jag har ju högt sedan innan och går på medicin för det. Fikc tid nästa gång till henne den 4/10. Och sedan har jag fått tid till spec. mvc den 12/10.
    Ringde även en sjukgymnast idag och berättade mina problem med foglossningen. Hon sa att detta låter ju som du behöver en tid ganska snabbt. Så imorgon kl 11 ska jag vara där. Tyckte det var perfekt med en tid så fort.
    Jag spelade in hjärtljuden på bebisen! Tog med min mobil och frågade om jag fick. Tänkte se om det går att ha som ringsignal Men det kanske inte låter så bra.
    Kram från mig och magen!
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Kul idé med ringsignalen
  4. 2
    Kul idé med ringsignalen

Liknande trådar

  1. 1-års kontroll
    By stina2 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-24, 08:28
  2. 2,5-års kontroll
    By Madde Albin & Simon in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-07, 08:34
  3. Ett års kontroll
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 10:11
  4. 4 års kontroll?
    By Mirva m. V & D in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-06-15, 21:01
  5. 4-års kontroll
    By MalligaMolly in forum _0207 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-02, 17:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar