Varför byter min bilder namn?
Hem & fritid
  1. Kajan
    #1

    Varför byter min bilder namn?

    I mappen "Mina bilder" hade jag en mapp med bilder. Varje bild hade ett namn. Plötsligt ser jag att bild A har namnet på bild B. Jag ändrar namnet på bild A och då förändras bilden plötsligt till bild C. Så nu har alla bilder fel namn.

    Vad har hänt? Det var ju rätt från början. Men nu när jag försöker rätta till blir det bara fler fel.
  2. 1
    Varför byter min bilder namn? I mappen "Mina bilder" hade jag en mapp med bilder. Varje bild hade ett namn. Plötsligt ser jag att bild A har namnet på bild B. Jag ändrar namnet på bild A och då förändras bilden plötsligt till bild C. Så nu har alla bilder fel namn.

    Vad har hänt? Det var ju rätt från början. Men nu när jag försöker rätta till blir det bara fler fel.
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    För många bilder i mappen?
    Har du "bildmapp" på den mappen bilderna ligger i eller har du nån annan benämning?
    Jag brukar kunna förhandsvisa mina bilder i mappen, och då kan jag högerklicka och välja "uppdatera miniatyr" och då brukar det visa sig att det visst är rätt bild, men själva förhansvisnings-miniatyren harde fått fel namn (eller visar fel bild) och när jag uppdaterat har det rättat till sig...
    Kanske?
    mamma till
    EMMY aug2003 & ISA maj2006
  4. 2
    För många bilder i mappen?
    Har du "bildmapp" på den mappen bilderna ligger i eller har du nån annan benämning?
    Jag brukar kunna förhandsvisa mina bilder i mappen, och då kan jag högerklicka och välja "uppdatera miniatyr" och då brukar det visa sig att det visst är rätt bild, men själva förhansvisnings-miniatyren harde fått fel namn (eller visar fel bild) och när jag uppdaterat har det rättat till sig...
    Kanske?
  5. Kajan
    #3

    Inte så många bilder

    Och är det skillnad på mappar, jag ser samma gula symbol vare sig mappen innehåller bilder el dokument? Mappen har jag gett ett stadsnamn (bilderna är därifrån).

    När jag förhandsgransker är det rätt bild men annars fel?
  6. 3
    Inte så många bilder Och är det skillnad på mappar, jag ser samma gula symbol vare sig mappen innehåller bilder el dokument? Mappen har jag gett ett stadsnamn (bilderna är därifrån).

    När jag förhandsgransker är det rätt bild men annars fel?

Liknande trådar

  1. Varför byter man namn som vuxen?
    By namnisen in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2022-07-21, 14:18
  2. hur byter jag namn?
    By mammaS m F-06 & K-08 in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-12, 21:56
  3. Nu byter ni namn
    By Loggbok AfF in forum Änglabarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-03, 10:33
  4. Byter namn
    By Suskiv in forum Många barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-15, 15:34
  5. Byter namn...
    By verdandi80 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-19, 09:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar