Flyttstädning
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2005
    #1

    Flyttstädning

    Mitt i magsjukan så sitter jag och drömmer om flytten i februari. Det är lång tid kvar jag vet, men man kan ju ändå drömma

    Är det någon som anlitat flyttstädning? Vad ska man räkna med att det kostar för 75 kvm? Är såååå sugen på att slippa städa.

    Vad gäller magsjukan så är Noel bättre nu. Hedda och Rolle blev sjuka i natt så snart är det väll min tur
  2. 1
    Flyttstädning Mitt i magsjukan så sitter jag och drömmer om flytten i februari. Det är lång tid kvar jag vet, men man kan ju ändå drömma

    Är det någon som anlitat flyttstädning? Vad ska man räkna med att det kostar för 75 kvm? Är såååå sugen på att slippa städa.

    Vad gäller magsjukan så är Noel bättre nu. Hedda och Rolle blev sjuka i natt så snart är det väll min tur
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2

    Flyttstädning har vi anlitat

    När vi flyttade från vår 3:a på 70,5 kvm kostade det 3000:- inkl moms och då gjorde de allt (inkl putsade fönster).
    I och med att de lämnar garanti så var det skönt och köparna blev nöjda. Vi slapp många timmar tack var det. Rekommenderas verkligen!
    Begär offert från några firmor och kolla referenser redan nu vetja.
    Lena m Wilma, Emma & Signe
  4. 2
    Flyttstädning har vi anlitat När vi flyttade från vår 3:a på 70,5 kvm kostade det 3000:- inkl moms och då gjorde de allt (inkl putsade fönster).
    I och med att de lämnar garanti så var det skönt och köparna blev nöjda. Vi slapp många timmar tack var det. Rekommenderas verkligen!
    Begär offert från några firmor och kolla referenser redan nu vetja.
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3

    förösker messa

    men din meddelande box är full! jisses va du är poppis! svärmor har ju en jätte bra städfirma. rensa i inboxen så mejlar jag sen. man får j inte göra reklam här you know.... kram
  6. 3
    förösker messa men din meddelande box är full! jisses va du är poppis! svärmor har ju en jätte bra städfirma. rensa i inboxen så mejlar jag sen. man får j inte göra reklam här you know.... kram
  7. Medlem sedan
    Feb 2004
    #4

    Vi tog ett paket med

    packning, flytt och städning eftersom Martin var i sin högsäsong på jobbet och jag var höggravid när vi flyttade
    Tror att städet gick på 6000 av den hela summan - men det var då ett hus på 140 kvm.

    Kan säga att det var värt varenda öre!!!!!! Så skönt att bara åka hit och börja packa upp istället för att gå runt städa i ett helt dygn!!!!!
    Anja m. Mira och Ruben
  8. 4
    Vi tog ett paket med packning, flytt och städning eftersom Martin var i sin högsäsong på jobbet och jag var höggravid när vi flyttade
    Tror att städet gick på 6000 av den hela summan - men det var då ett hus på 140 kvm.

    Kan säga att det var värt varenda öre!!!!!! Så skönt att bara åka hit och börja packa upp istället för att gå runt städa i ett helt dygn!!!!!
  9. Medlem sedan
    Feb 2005
    #5
    Hoppsan. Visste inte att jag hade så många medd. Nu är det rensat i a f
  10. 5
    Hoppsan. Visste inte att jag hade så många medd. Nu är det rensat i a f
  11. Medlem sedan
    Jul 2004
    #6
    Åhhh jag sitter mitt uppe i det nu jag med!! Jag har inte betämt mig heller... Skönt att Noel mår bättre. Jag har bara en känsla av att du inte kommer få magis sjukis.... få se om min känsla stämmer....
  12. 6
    Åhhh jag sitter mitt uppe i det nu jag med!! Jag har inte betämt mig heller... Skönt att Noel mår bättre. Jag har bara en känsla av att du inte kommer få magis sjukis.... få se om min känsla stämmer....
  13. Medlem sedan
    Jul 2004
    #7
    6000kr var det städ och cad kostade resten?
    Nu blev jag sugen.
  14. 7
    6000kr var det städ och cad kostade resten?
    Nu blev jag sugen.
  15. Medlem sedan
    Feb 2004
    #8

    Kommer inte ihåg exakt

    kan ha varit runt 15 000:-, men för oss fanns inget alternativ just då.
    Det jag kommer ihåg var att det var STOR skillnad i pris mellan olika firmor så det lönade sig verkligen att ta in flera offerter! Om jag inte minns fel så skilde det 10000 kr i pris till de som var näst dyrast.
    Det funkade hur bra som helst och var helt suveränt med tanke på situationen.
    Enda fördelen med att packa själv är väl att man har lite bättre koll på var man har grejorna, men det var superskönt när man har småbarn att kunna ha alla grejor kvar till sista dan - gubbarna var snabba som blixten!
    Själv är man ju så långsam så det hade tagit minst 14 dar att packa klart
    Anja m. Mira och Ruben
  16. 8
    Kommer inte ihåg exakt kan ha varit runt 15 000:-, men för oss fanns inget alternativ just då.
    Det jag kommer ihåg var att det var STOR skillnad i pris mellan olika firmor så det lönade sig verkligen att ta in flera offerter! Om jag inte minns fel så skilde det 10000 kr i pris till de som var näst dyrast.
    Det funkade hur bra som helst och var helt suveränt med tanke på situationen.
    Enda fördelen med att packa själv är väl att man har lite bättre koll på var man har grejorna, men det var superskönt när man har småbarn att kunna ha alla grejor kvar till sista dan - gubbarna var snabba som blixten!
    Själv är man ju så långsam så det hade tagit minst 14 dar att packa klart
  17. Medlem sedan
    Feb 2004
    #9
    Alltså 15 för alltihop....
  18. 9
    Alltså 15 för alltihop....
  19. Medlem sedan
    Feb 2005
    #10
    Visst blir man sugen?! Problemet är att jag egentligen inte har någon ursäkt för att INTE städa själv, annat än att det bekvämt förstås. Vi har ju lägenheterna dubbla, kan flytta ut härifrån och därefter städa. Vi kommer ju bo precis brevid också...

    Jag har klarat mig från magsjuka än så länge men har inte ropat hej ännu
  20. 10
    Visst blir man sugen?! Problemet är att jag egentligen inte har någon ursäkt för att INTE städa själv, annat än att det bekvämt förstås. Vi har ju lägenheterna dubbla, kan flytta ut härifrån och därefter städa. Vi kommer ju bo precis brevid också...

    Jag har klarat mig från magsjuka än så länge men har inte ropat hej ännu
  21. Medlem sedan
    Aug 2002
    #11

    nix det går inte!!

    ok, nytt försök!
    Nej du, det fungerar ändå inte!!!

    Så jag skickar in här så får dem väl radera det om det är för mycket reklam
    hoppas att din starka sydlänska mage fortfarande håller ala illvilliga baciller på avstånd! Håller tummarna!
    D, förresten, hur gick det på provet? Har du fått resultatet än?

    angående städning så tänkte jag bara berätta för dig att svärmor ju har en städfirma med grymt gott rykte. inte för att göra reklam för henne men mer om du söker en städfirma så kan jag tipsa om en som är seriös och som gör jobbet bra! Hojta til i såfall! Det enda klagomål jag har hört att hon har fått på en flyttstädning var att hon inte hade dragit fram diskmaskinen.. eh... inte direk ngt man gör. ok spisen men diskmaskinen?
    Nåväl, hojta till om du vill ha hennes nummer!!


    Om e vecka börjar cornelia på dagis.. hjälp.. nervös om skjutton känns jättejobbigt =(
    Men men det ska väl gå bra.. det är ju syskonavdeningar och det är väl mest det jag är nervös för. alla vilda femåringar,,,

    jaja, hoppas vi kan få till att ses snart!

    isa
  22. 11
    nix det går inte!! ok, nytt försök!
    Nej du, det fungerar ändå inte!!!

    Så jag skickar in här så får dem väl radera det om det är för mycket reklam
    hoppas att din starka sydlänska mage fortfarande håller ala illvilliga baciller på avstånd! Håller tummarna!
    D, förresten, hur gick det på provet? Har du fått resultatet än?

    angående städning så tänkte jag bara berätta för dig att svärmor ju har en städfirma med grymt gott rykte. inte för att göra reklam för henne men mer om du söker en städfirma så kan jag tipsa om en som är seriös och som gör jobbet bra! Hojta til i såfall! Det enda klagomål jag har hört att hon har fått på en flyttstädning var att hon inte hade dragit fram diskmaskinen.. eh... inte direk ngt man gör. ok spisen men diskmaskinen?
    Nåväl, hojta till om du vill ha hennes nummer!!


    Om e vecka börjar cornelia på dagis.. hjälp.. nervös om skjutton känns jättejobbigt =(
    Men men det ska väl gå bra.. det är ju syskonavdeningar och det är väl mest det jag är nervös för. alla vilda femåringar,,,

    jaja, hoppas vi kan få till att ses snart!

    isa

Liknande trådar

  1. Flyttstädning
    By peter56 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-21, 09:57
  2. Flyttstädning
    By m00n in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-12-16, 19:40
  3. Flyttstädning...
    By MattiasLj in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-29, 18:43
  4. Flyttstädning
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-09-06, 22:30
  5. Flyttstädning!
    By Velma in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 12:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar