några mammor från umeå??
Föräldraskap
  1. Medlem sedan
    Jun 2006
    #1

    några mammor från umeå??

    Hejsan!
    Jag är tjugo år och bor i Umeå. Min dotter är tre veckor gammal. Jag letar andra unga mammor, i min bekantskapskrets finns tyvärr inga alls
  2. 1
    några mammor från umeå?? Hejsan!
    Jag är tjugo år och bor i Umeå. Min dotter är tre veckor gammal. Jag letar andra unga mammor, i min bekantskapskrets finns tyvärr inga alls
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2
    inte mamma än men har BF 1 november, bor dock ca 7mil norr om umeå men de händer ju att man tar bilen å åker in... jag är oxå 20 år och har inte så många i min ålder som har bebis alla är lite äldre och barnen är dessutom över året...
  4. 2
    inte mamma än men har BF 1 november, bor dock ca 7mil norr om umeå men de händer ju att man tar bilen å åker in... jag är oxå 20 år och har inte så många i min ålder som har bebis alla är lite äldre och barnen är dessutom över året...
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    inte umeå men lycksele, i december flyttar vi dock till vännäs! jag är 21 år, har en liten kille född 1/9 ! så då är dom nästan jämngamla.
  6. 3
    inte umeå men lycksele, i december flyttar vi dock till vännäs! jag är 21 år, har en liten kille född 1/9 ! så då är dom nästan jämngamla.

Liknande trådar

  1. Några mammor från..
    By ElinÅ in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-31, 13:50
  2. Finns det några andra från Umeå här!
    By Hammare37 in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-10-21, 18:29
  3. Umeå-mammor!
    By Nina m A & A in forum _0506 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-06-20, 19:26
  4. Unga mammor/blivande m. från Umeå?
    By hilal in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 02:51
  5. Några mammor från Nacka?
    By Cinnah o Alva 30/11 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-20, 13:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar