I min hall
_0310 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    I min hall

    står en rosa scooter o glänser!!! Den är såååå fiiiiiin! Och Loppan ser ut som en liten prinsessa när hon åker i den!

    Tänk att man kan bli så löjligt glad av att köpa barnvagn! Men det är den sista, jag lovar...
  2. 1
    I min hall står en rosa scooter o glänser!!! Den är såååå fiiiiiin! Och Loppan ser ut som en liten prinsessa när hon åker i den!

    Tänk att man kan bli så löjligt glad av att köpa barnvagn! Men det är den sista, jag lovar...
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    Hahahaha :-)

    Ja visst är det underbart med ny vagn :-) Men jag har för ovanlighetens skuld bestämt mej för att inte köpa en ny *S*
    Hottade upp sittyn idag med röda sittdynor och 2 ratt :-) Sneglade påden helröda Scootern men jag tyckte faktiskt inte dne var så snygg irl som på bild. Gillade den svart/ turkosa jättemycket men men...

    Ska ist leta efter en beg Comfort somm Idun kan sova gott i :-)
  4. 2
    Hahahaha :-) Ja visst är det underbart med ny vagn :-) Men jag har för ovanlighetens skuld bestämt mej för att inte köpa en ny *S*
    Hottade upp sittyn idag med röda sittdynor och 2 ratt :-) Sneglade påden helröda Scootern men jag tyckte faktiskt inte dne var så snygg irl som på bild. Gillade den svart/ turkosa jättemycket men men...

    Ska ist leta efter en beg Comfort somm Idun kan sova gott i :-)
  5. Medlem sedan
    Apr 2005
    #3
    Som du har väntat !! Grattis till köpet !! Hoppas få se lilla Loppan GÅENDES bredvid den snart :-)
    Kram
  6. 3
    Som du har väntat !! Grattis till köpet !! Hoppas få se lilla Loppan GÅENDES bredvid den snart :-)
    Kram
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4

    Åååååh

    jag gillar rosa!!!
    Härligt!!!

    Men jag är dock helt nollad på hur en scooter ser ut.
    Noll koll på märken och modeller haha.
    Du har möjligtvis inte någon länk till någon sida, för jag blev jättenyfis!
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  8. 4
    Åååååh jag gillar rosa!!!
    Härligt!!!

    Men jag är dock helt nollad på hur en scooter ser ut.
    Noll koll på märken och modeller haha.
    Du har möjligtvis inte någon länk till någon sida, för jag blev jättenyfis!
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #5

    Hihi lyckades

    googla mig fram och hittade den minsann.
    Snygg!!!
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  10. 5
    Hihi lyckades googla mig fram och hittade den minsann.
    Snygg!!!
  11. Medlem sedan
    Mar 2004
    #6
    Ja, vi måste ju ses snart! Loppan bara går och går, men hennes mor ville ha en rosa vagn innan vagntiden är över!!
  12. 6
    Ja, vi måste ju ses snart! Loppan bara går och går, men hennes mor ville ha en rosa vagn innan vagntiden är över!!
  13. Medlem sedan
    Mar 2004
    #7
    Ja, den är så jätte jätte fin!!! Är såååå nöjd....
  14. 7
    Ja, den är så jätte jätte fin!!! Är såååå nöjd....
  15. Medlem sedan
    Mar 2000
    #8

    Hur motoriserad kan man bli

    Min första tanke var en rosa moped innan jag läste vidare och insåg att du hade köpt en ny vagn *s*
    Märks väl att här pratar vi inte barnvagnar utan motorfordon

    Låter ut som en riktig prinsessvagn för en liten prinsessa.
    Bian
  16. 8
    Hur motoriserad kan man bli Min första tanke var en rosa moped innan jag läste vidare och insåg att du hade köpt en ny vagn *s*
    Märks väl att här pratar vi inte barnvagnar utan motorfordon

    Låter ut som en riktig prinsessvagn för en liten prinsessa.
  17. Medlem sedan
    Mar 2004
    #9
    *asg* Ja, alla kanske inte är så barnvagnstokiga som jag! Du får väl skriva om riktiga skotrar eller nåt så hänger inte jag med i svängarna!

    Och det är en riktig prinsessvagn till min skatt! Men Lucas satt bra i den oxå i morse, han bryr sig inte om att den är rosa!
  18. 9
    *asg* Ja, alla kanske inte är så barnvagnstokiga som jag! Du får väl skriva om riktiga skotrar eller nåt så hänger inte jag med i svängarna!

    Och det är en riktig prinsessvagn till min skatt! Men Lucas satt bra i den oxå i morse, han bryr sig inte om att den är rosa!
  19. Medlem sedan
    May 2003
    #10
    Vill också!!
    Fast jag lutar åt den mörgråa/röda.. vad den nu heter. Men inte förrän Maja närmar sig året.. så till våren står det nog en fin vagn här också!!
  20. 10
    Vill också!!
    Fast jag lutar åt den mörgråa/röda.. vad den nu heter. Men inte förrän Maja närmar sig året.. så till våren står det nog en fin vagn här också!!

Liknande trådar

  1. Hur ser er hall ut?
    By alle in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2012-04-16, 09:43
  2. hall
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-16, 20:33
  3. Isa (om hall)
    By Dina_KL in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-25, 19:23
  4. hall
    By fordelare in forum Många barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-13, 17:35
  5. Ni med grå hall
    By Anette in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 17:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar