Ger upp
_05 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    Ger upp

    Nu ger jag upp denna sida för ett tag...Verkar som om vi -05 föräldrar har nå´t annat för oss
  2. 1
    Ger upp Nu ger jag upp denna sida för ett tag...Verkar som om vi -05 föräldrar har nå´t annat för oss
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2

    Nej nej!

    Det är bara det att ankomstgrupperna inte är borttagna utan det är där alla håller till... Ankomst juni-05, Ankomst juli-05 och Ankomst augusti-05 alltså...
  4. 2
    Nej nej! Det är bara det att ankomstgrupperna inte är borttagna utan det är där alla håller till... Ankomst juni-05, Ankomst juli-05 och Ankomst augusti-05 alltså...
  5. Medlem sedan
    Mar 2006
    #3
    Var hittar jag dessa, eller skriver jaf dem själv?
  6. 3
    Var hittar jag dessa, eller skriver jaf dem själv?
  7. Medlem sedan
    Mar 2006
    #4
    Menar du att jag hittar dem under 0508? Det e lite TYST där oxå men inte lika öken som här.
  8. 4
    Menar du att jag hittar dem under 0508? Det e lite TYST där oxå men inte lika öken som här.
  9. Medlem sedan
    Feb 2001
    #5
    Barn
    våra barn (03-05)
    sen vilken ankomstgrupp som önskas
  10. 5
    Barn
    våra barn (03-05)
    sen vilken ankomstgrupp som önskas
  11. Medlem sedan
    Mar 2006
    #6
    Ja förlåt, jag fattar nu...Det e ju där jag oxå brukar va´men det e torka där...
  12. 6
    Ja förlåt, jag fattar nu...Det e ju där jag oxå brukar va´men det e torka där...
  13. Medlem sedan
    Feb 2001
    #7
    vad tråkigt.
    Jag hör hemma i juligruppen men är sällan där tittar in lite då och då men skriver inte så mycket.
  14. 7
    vad tråkigt.
    Jag hör hemma i juligruppen men är sällan där tittar in lite då och då men skriver inte så mycket.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar