Panel på väggen?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Panel på väggen?

    Jag tänkte sätta panel på ena väggen i köket nu när vi ska renovera och jag vill ha från golv till tak,frågan är bara om man ska ha liggande eller stående? Ska man köpa pärlspont eller finns det annat? Det ska målas vitt.

    Är det någon som har så och kan visa någon bild? eller någon sida på nätet där man kan kolla?
  2. 1
    Panel på väggen? Jag tänkte sätta panel på ena väggen i köket nu när vi ska renovera och jag vill ha från golv till tak,frågan är bara om man ska ha liggande eller stående? Ska man köpa pärlspont eller finns det annat? Det ska målas vitt.

    Är det någon som har så och kan visa någon bild? eller någon sida på nätet där man kan kolla?
  3. Medlem sedan
    Sep 2000
    #2
    Spontant: Liggande tycker jag.
  4. 2
    Spontant: Liggande tycker jag.
  5. Marmelad
    #3
    Det finns massor av olika sorts paneler, inte bara pärlspont. Vi har hela nedervåningens väggar täckta med någon sorts timmerpanel, d.v.s. en ganska grov och enkel panel. Vitmålat, liggande.

    Vad har du för stil annars? Stående pärlspont känns rätt mycket äldre stil, liggande grövre panel känns mer modernt.
  6. 3
    Det finns massor av olika sorts paneler, inte bara pärlspont. Vi har hela nedervåningens väggar täckta med någon sorts timmerpanel, d.v.s. en ganska grov och enkel panel. Vitmålat, liggande.

    Vad har du för stil annars? Stående pärlspont känns rätt mycket äldre stil, liggande grövre panel känns mer modernt.
  7. Medlem sedan
    Sep 2003
    #4

    ja vi har nog en mer modern stil...

    ..än gammal.Iallafall nu när vi ska renovera.Köket kommer vara vitt med mörkare bänkskivor och kakel,golvet kommer vara ekfärgat klickgolv.
    Kanske blir snyggast med liggande panel då.Ska åka runt i helgen och spana vad det finns.
    Tack för svar.
  8. 4
    ja vi har nog en mer modern stil... ..än gammal.Iallafall nu när vi ska renovera.Köket kommer vara vitt med mörkare bänkskivor och kakel,golvet kommer vara ekfärgat klickgolv.
    Kanske blir snyggast med liggande panel då.Ska åka runt i helgen och spana vad det finns.
    Tack för svar.

Liknande trådar

  1. Vitmåla panel o tak
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-12, 14:57
  2. Måla panel.
    By LURPAK in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-15, 09:29
  3. Byta Panel
    By Johannaaa in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 14:40
  4. Panel - pah!
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-02-08, 09:39
  5. Lasera panel?
    By Tezzaliza in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-09, 18:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar