Tom hinnsäck
_0705 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Tom hinnsäck

    ...var vad vi fick se på vul idag. Inte så oväntat med tanke på att jag hade flest symtom innan jag plussade och då det kändes väldigt fel förra veckan. Men inte mindre tråkigt för det! Det blir vårt andra MA fast förra var innan dottern föddes. Nu väntar jag på tid för skrapning och ska åka till Apoteket och köpa värktabletter och jättebindor. Känns bläigt!

    Lycka till alla andra med era majbebisar!
  2. 1
    Tom hinnsäck ...var vad vi fick se på vul idag. Inte så oväntat med tanke på att jag hade flest symtom innan jag plussade och då det kändes väldigt fel förra veckan. Men inte mindre tråkigt för det! Det blir vårt andra MA fast förra var innan dottern föddes. Nu väntar jag på tid för skrapning och ska åka till Apoteket och köpa värktabletter och jättebindor. Känns bläigt!

    Lycka till alla andra med era majbebisar!
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    NEJ! Så ledsen jag blir... Hoppas du får skrapning snabbt. Kära du jag tänker på dig och vet hur det känns (eller i alla fall hur det kändes för mig). Har inte fler ord egentligen, hoppas att du har många att prata med!
  4. 2
    NEJ! Så ledsen jag blir... Hoppas du får skrapning snabbt. Kära du jag tänker på dig och vet hur det känns (eller i alla fall hur det kändes för mig). Har inte fler ord egentligen, hoppas att du har många att prata med!
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Nej!!! Blir så ledsen när jag läser ditt inlägg. Sådant ska man inte behöva gå igenom! En stor kram till dig /Frida
  6. 3
    Nej!!! Blir så ledsen när jag läser ditt inlägg. Sådant ska man inte behöva gå igenom! En stor kram till dig /Frida
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Tack! Mina föräldrar kommer till helgen och dom var ett otroligt fint stöd sist vi fick MA. Känns skönt att dom får komma hit och pyssla om oss och ta hand om oss när vi är ledsna.
  8. 4
    Tack! Mina föräldrar kommer till helgen och dom var ett otroligt fint stöd sist vi fick MA. Känns skönt att dom får komma hit och pyssla om oss och ta hand om oss när vi är ledsna.
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5
    Tack för kramen, den värmer. Känns jättejobbigt nu och samtidgit känner jag mig rätt samlad. Vet ju precis vad det är jag ska gå igenom den här gången. Kram och lycka till med din majbebis!
  10. 5
    Tack för kramen, den värmer. Känns jättejobbigt nu och samtidgit känner jag mig rätt samlad. Vet ju precis vad det är jag ska gå igenom den här gången. Kram och lycka till med din majbebis!
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6
    Så bra, det är ju en ljuspunkt i alla fall att dina föräldrar kommer. Och så kan du ta ett glas vin också. Stora stora kramar!
  12. 6
    Så bra, det är ju en ljuspunkt i alla fall att dina föräldrar kommer. Och så kan du ta ett glas vin också. Stora stora kramar!
  13. s m 2
    #7
    VAAA!!! Nej det är ju inte sant! Så får det ju bara inte vara! Det måste vari så hemskt för er att se ingenting. Tycker så himla synd om dig. *kramar om*. Har också haft missfall en gång (v 8) men då kom det ju ut. Måste kännas värre att kroppen liksom bara fortsatt på som om det fanns ett frö där.

    tänker på dig din stackare
  14. 7
    VAAA!!! Nej det är ju inte sant! Så får det ju bara inte vara! Det måste vari så hemskt för er att se ingenting. Tycker så himla synd om dig. *kramar om*. Har också haft missfall en gång (v 8) men då kom det ju ut. Måste kännas värre att kroppen liksom bara fortsatt på som om det fanns ett frö där.

    tänker på dig din stackare
  15. Medlem sedan
    Jun 2006
    #8
    nej så tråkigt! hoppas på bättre lycka nästa gång!!
  16. 8
    nej så tråkigt! hoppas på bättre lycka nästa gång!!
  17. Medlem sedan
    Dec 2002
    #9
    Mmmm, dom är jättemysiga! Får hjälpa oss att fixa födelsedagskalas för stora tjejen nu också, så kan vi slappna av lite. Stor kram!
  18. 9
    Mmmm, dom är jättemysiga! Får hjälpa oss att fixa födelsedagskalas för stora tjejen nu också, så kan vi slappna av lite. Stor kram!
  19. Medlem sedan
    Dec 2002
    #10
    Tack för kramen! Jag var ju lite beredd eftersom min kropp inte klarade förra missfallet heller utan jag behövde skrapning då också. Men det blir liksom frustrerande när man är gravid, eftersom man får anledning att oroa sig så mycket då. Bläigt. Dessutom har jag precis växt ur mina vanliga byxor och måste ha gummiband i knapphålet.

    Kram och lycka till med din majbebis!
  20. 10
    Tack för kramen! Jag var ju lite beredd eftersom min kropp inte klarade förra missfallet heller utan jag behövde skrapning då också. Men det blir liksom frustrerande när man är gravid, eftersom man får anledning att oroa sig så mycket då. Bläigt. Dessutom har jag precis växt ur mina vanliga byxor och måste ha gummiband i knapphålet.

    Kram och lycka till med din majbebis!
  21. Medlem sedan
    Dec 2002
    #11
    Tack! Det känns som om mer än vartannat missfall skulle vara för mycket, så det bara måste vara vår tur att få bebis nästa gång! Kram och lycka itll!
  22. 11
    Tack! Det känns som om mer än vartannat missfall skulle vara för mycket, så det bara måste vara vår tur att få bebis nästa gång! Kram och lycka itll!
  23. Medlem sedan
    Oct 2005
    #12
    Nääää.... vad ledsen jag blir för er skull.
    Fy, vad trist!
    Hittar inga ord..
    Skickar en massa styrkekramar och tänker på er..
    Ta hand om dig!
    Kraaaaaaaam
  24. 12
    Nääää.... vad ledsen jag blir för er skull.
    Fy, vad trist!
    Hittar inga ord..
    Skickar en massa styrkekramar och tänker på er..
    Ta hand om dig!
    Kraaaaaaaam
  25. Medlem sedan
    Dec 2002
    #13
    Tack för kramarna! KÄnns jättejobbigt, särskilt att berätta för dottern ikväll.
    Lycka till och ta hand om dig och mini i magen!
    KRam!
  26. 13
    Tack för kramarna! KÄnns jättejobbigt, särskilt att berätta för dottern ikväll.
    Lycka till och ta hand om dig och mini i magen!
    KRam!
  27. Medlem sedan
    Nov 2002
    #14

    Ånej!

    Usch vad trist! Jag är verkligen ledsen för er skull. Ta det lugnt och unna dig något riktigt roligt när du orkar. stor kram
  28. 14
    Ånej! Usch vad trist! Jag är verkligen ledsen för er skull. Ta det lugnt och unna dig något riktigt roligt när du orkar. stor kram
  29. Medlem sedan
    Dec 2002
    #15
    Tack för kramen! KÄnns jättejobbigt nu, men skönt att jag fått så snabb tid för skrapning ändå. Till helgen blir det kalas för stortjejen, men då får mina föräldrar rycka in och fixa och dona medan vi vilar oss och försöker ta det lugnt.
    KRam!
  30. 15
    Tack för kramen! KÄnns jättejobbigt nu, men skönt att jag fått så snabb tid för skrapning ändå. Till helgen blir det kalas för stortjejen, men då får mina föräldrar rycka in och fixa och dona medan vi vilar oss och försöker ta det lugnt.
    KRam!
  31. Medlem sedan
    Sep 2006
    #16
    Crex! lilla vän, många kramar. Imorse tänkte jag just på dej och att du skulle till gynekologen. Hoppades verkligen att det inte skulle vara något fel. Tråkigt beskedd, men beskedd i alla fall. Bra att dina föräldrar kommer, bättre att inte sörja ensamt. Lycka till!
  32. 16
    Crex! lilla vän, många kramar. Imorse tänkte jag just på dej och att du skulle till gynekologen. Hoppades verkligen att det inte skulle vara något fel. Tråkigt beskedd, men beskedd i alla fall. Bra att dina föräldrar kommer, bättre att inte sörja ensamt. Lycka till!
  33. Medlem sedan
    Dec 2002
    #17
    Tack för kramarna och att du tänkt på mig! Det värmer! Känns jätteskönt att föräldrarna kommer snart, verkligen. Lycka till med majbebisen, kram!
  34. 17
    Tack för kramarna och att du tänkt på mig! Det värmer! Känns jätteskönt att föräldrarna kommer snart, verkligen. Lycka till med majbebisen, kram!
  35. mirella
    #18
    Tänker på Er!

    Massor av kramar och lycka till med bebistillverkningen i framtiden.
  36. 18
    Tänker på Er!

    Massor av kramar och lycka till med bebistillverkningen i framtiden.
  37. Medlem sedan
    Sep 2006
    #19

    Men åh,

    vad jobbigt för er. Det är svårt att hitta något vettigt att skriva för det finns liksom inget bra. Kan inte säga mer än att jag är ledsen för er skull. Hoppas att ni ändå får en bra helg med föräldrarna. Kanske kan det vara en tröst att planera stora flickans kalas?

    Hon är ju ett livs levande tecken på att det faktiskt går vägen!!

    Stor kram.
    Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.
  38. 19
    Men åh, vad jobbigt för er. Det är svårt att hitta något vettigt att skriva för det finns liksom inget bra. Kan inte säga mer än att jag är ledsen för er skull. Hoppas att ni ändå får en bra helg med föräldrarna. Kanske kan det vara en tröst att planera stora flickans kalas?

    Hon är ju ett livs levande tecken på att det faktiskt går vägen!!

    Stor kram.
  39. Medlem sedan
    Dec 2002
    #20
    Tack, det värmer! Kram och lycka till med majbebisen!
  40. 20
    Tack, det värmer! Kram och lycka till med majbebisen!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Tom hinnsäck
    By crex in forum Missfall
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-03, 08:20
  2. Hinnsäck på vifft???
    By tingla_bu in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-14, 10:27
  3. Hinnsäck på vifft????
    By tingla_bu in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-14, 10:04
  4. Hinnsäck på vifft??!
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-09-14, 10:00
  5. hinnsäck
    By kattis,moa o gustav in forum Komplikationer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-06, 23:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar