Barcelona
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Mar 1999
    #1

    Barcelona

    Skulle så gärna vilja åka till Barcelona under mellandagarna i Jul. Tips på billiga resor önskas, de billigaste jag hittade går loss på nästa 8000:- för 2 pers. på Ticket. Det är lite väl saftigt....

    Tips på shopping och sevärdigheter skulle vara toppen
    Millan
  2. 1
    Barcelona Skulle så gärna vilja åka till Barcelona under mellandagarna i Jul. Tips på billiga resor önskas, de billigaste jag hittade går loss på nästa 8000:- för 2 pers. på Ticket. Det är lite väl saftigt....

    Tips på shopping och sevärdigheter skulle vara toppen
  3. I & S
    #2

    Var bor du?

    Kan du flyga med Ryan air? T ex 27-30 dec kostar 1259:--/person från Skavsta (Nyköping)
  4. 2
    Var bor du? Kan du flyga med Ryan air? T ex 27-30 dec kostar 1259:--/person från Skavsta (Nyköping)
  5. Medlem sedan
    Mar 1999
    #3

    Tack för svar

    Bor så att vi åker från Arlanda lättast. Tänkte mig ett helt färdigt paket med hotell och flyg. Kanske får vänta närmare December för bra priser helt enkelt
    Millan
  6. 3
    Tack för svar Bor så att vi åker från Arlanda lättast. Tänkte mig ett helt färdigt paket med hotell och flyg. Kanske får vänta närmare December för bra priser helt enkelt
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4
    jag har flugit med Sterling från ARN för 800 kr/enkel resa. Då får man iofs fixa boende själv, men det är ju lätt ordnat på nätet. Vi åkte pendeltåg från flygplatsen in till stan och klev in direkt på vårt hotell där. tror adressen är sterlingticket.se

    värt att kolla.
  8. 4
    jag har flugit med Sterling från ARN för 800 kr/enkel resa. Då får man iofs fixa boende själv, men det är ju lätt ordnat på nätet. Vi åkte pendeltåg från flygplatsen in till stan och klev in direkt på vårt hotell där. tror adressen är sterlingticket.se

    värt att kolla.
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    Kolla Ryan eller Sterling, men Jul dagarna är de dyraste dagarna pâ âret.
  10. 5
    Kolla Ryan eller Sterling, men Jul dagarna är de dyraste dagarna pâ âret.
  11. -Helena-
    #6
    Har du kollat Spanair?
  12. 6
    Har du kollat Spanair?
  13. -Helena-
    #7
    Har du sökt på Kelkoo? Jag gjorde en snabb slagning (tis 26/12-lör 30/12) och hittade billiga KLM-biljetter, visserligen med mellanlandning men det kanske man kan ta om priset är det rätta...
  14. 7
    Har du sökt på Kelkoo? Jag gjorde en snabb slagning (tis 26/12-lör 30/12) och hittade billiga KLM-biljetter, visserligen med mellanlandning men det kanske man kan ta om priset är det rätta...
  15. Medlem sedan
    Mar 1999
    #8

    Tack alla..

    för svaren. Jag får kolla runt lite till. Tror jag avvaktar till närmare jul men iväg vill jag
    Millan
  16. 8
    Tack alla.. för svaren. Jag får kolla runt lite till. Tror jag avvaktar till närmare jul men iväg vill jag

Liknande trådar

  1. Barcelona Barcelona olé ooooolé!!! :D
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-05-28, 22:19
  2. Barcelona
    By ulle75 in forum Resesnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-15, 10:27
  3. barcelona
    By Mathilda1 in forum Resesnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-03-22, 12:24
  4. Barcelona
    By kickimoj in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-05, 07:19
  5. Barcelona
    By CexVa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-02, 20:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar