Födelsedagspresenter
_02 Höstbarn
  1. Helena med Evelina
    #1

    Födelsedagspresenter

    Vad har ni gett/ska ni ge tilll era tre åringar?

    Jag har köpt en fin lila skjorta och lila kjol och guldskor och tunna strumpbyxor som hon ska få ha på sin treårs fest. Så har jag köpt en barnbibel och en bok om Jesus födelse.

    Kram Helena
  2. 1
    Födelsedagspresenter Vad har ni gett/ska ni ge tilll era tre åringar?

    Jag har köpt en fin lila skjorta och lila kjol och guldskor och tunna strumpbyxor som hon ska få ha på sin treårs fest. Så har jag köpt en barnbibel och en bok om Jesus födelse.

    Kram Helena
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    fyller om en månad
    det blir nog
    en bongård med lite djur till
    ev modellera att leka med.
    lite kläder.
    ja sen vet jag inte så mycket mer
  4. 2
    fyller om en månad
    det blir nog
    en bongård med lite djur till
    ev modellera att leka med.
    lite kläder.
    ja sen vet jag inte så mycket mer
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Det blir utklädningskläder och ev något instrument från oss föräldrar. Mormor och morfar fixar Barbie (hon vill ju gärna ha som storasyster) och en My Little Pony. Mer än så vet jag inte.
  6. 3
    Det blir utklädningskläder och ev något instrument från oss föräldrar. Mormor och morfar fixar Barbie (hon vill ju gärna ha som storasyster) och en My Little Pony. Mer än så vet jag inte.
  7. Medlem sedan
    Mar 2000
    #4
    Min lillkille får tröja, byxa och tofflor med spindelmannen. Pyjamas och kalsonger med dinosaurier.
    Sen vet jag inte riktigt vad han ska få mer, men det lutar mor antingen lego eller nåt till brio tågbanan. Men det får vi se sen, han fyller inte år förrän 1nov.
  8. 4
    Min lillkille får tröja, byxa och tofflor med spindelmannen. Pyjamas och kalsonger med dinosaurier.
    Sen vet jag inte riktigt vad han ska få mer, men det lutar mor antingen lego eller nåt till brio tågbanan. Men det får vi se sen, han fyller inte år förrän 1nov.
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5
    Min tjej fick också modellera med massa formar och kavlar! Hon älskade presenten!! :O) Sen fick hon lite allt möjligt... En docka med potta och sånt. Hon älskar ju dockor och jag tyckte det var dax med en egen NY docka (alla andra var begagnade)
  10. 5
    Min tjej fick också modellera med massa formar och kavlar! Hon älskade presenten!! :O) Sen fick hon lite allt möjligt... En docka med potta och sånt. Hon älskar ju dockor och jag tyckte det var dax med en egen NY docka (alla andra var begagnade)

Liknande trådar

  1. födelsedagspresenter?
    By 3-barnsmorsan in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-02-08, 16:36
  2. Födelsedagspresenter??
    By Tweety2012 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-02-02, 18:41
  3. Födelsedagspresenter
    By Frugo in forum _01 Höstbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-18, 19:30
  4. Födelsedagspresenter
    By Åsa med tjejtriss in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 21:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar