Bekväma skor till kjol?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Bekväma skor till kjol?

    Hej!
    Jag hoppas någon kan tipsa om bekväma skor till kjol, som funkar så här års.
    Jag går en bit till jobbet, knappt en halvtimme, och då måste jag ha bekväma skor. Typ gympadojjor funkar ju bra till jeans, men jag tycker inte det är snyggt till kjol.
    Har gärna kjol på sommaren, och då funkar det ju att gå i tex Ballerinaskor, men det tycker jag passar bäst när man är barbent. Så här års vill jag ha strumpbyxor.
    Har ett par låga stövlar, de funkar när det blivit lite kallare. Men vad har man på fötterna så här års? Vill inte ha något högklackat, min fötter klarar inte att promenera i det. Tips mottages tacksamt!
  2. 1
    Bekväma skor till kjol? Hej!
    Jag hoppas någon kan tipsa om bekväma skor till kjol, som funkar så här års.
    Jag går en bit till jobbet, knappt en halvtimme, och då måste jag ha bekväma skor. Typ gympadojjor funkar ju bra till jeans, men jag tycker inte det är snyggt till kjol.
    Har gärna kjol på sommaren, och då funkar det ju att gå i tex Ballerinaskor, men det tycker jag passar bäst när man är barbent. Så här års vill jag ha strumpbyxor.
    Har ett par låga stövlar, de funkar när det blivit lite kallare. Men vad har man på fötterna så här års? Vill inte ha något högklackat, min fötter klarar inte att promenera i det. Tips mottages tacksamt!
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2
    Höga Converse och leggings kanske? Men det beror sa klart pa resten av outfiten om det passar.....
  4. 2
    Höga Converse och leggings kanske? Men det beror sa klart pa resten av outfiten om det passar.....
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3
    Jag hade tagit joggingskorna på och bytt om till nåt elegantare när jag kom fram.

    Funkar inte det håller jag med föregående talare om att höga Converse är fint till kjol.
  6. 3
    Jag hade tagit joggingskorna på och bytt om till nåt elegantare när jag kom fram.

    Funkar inte det håller jag med föregående talare om att höga Converse är fint till kjol.
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4

    Ett par bekväma Mary Janes...

    ...använder jag. Dom har ordentlig kilformad sula men ingen klack.
  8. 4
    Ett par bekväma Mary Janes... ...använder jag. Dom har ordentlig kilformad sula men ingen klack.

Liknande trådar

  1. Skor till kjol?
    By crista in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-02, 20:14
  2. Skor till kjol?
    By thess705 in forum Hem & fritid
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-03-11, 16:21
  3. Skor till kjol/klänning
    By mimi64 in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-08-12, 20:58
  4. klacklösa skor till kjol?
    By klacklös in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-15, 12:04
  5. Skor till kjol
    By Magnolia in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-28, 11:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar