Staket/anpassning - uppföljning
Flerhandikapp
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Staket/anpassning - uppföljning

    Jodå, visst fick jag staket! Jag får staket runt hela tomten plus två grindar. Staketet är ett sånt där grönt nätstaket med 40 mm rutor i och de kommer att sätta upp det om ungefär 6 veckor. Kanon!!!
  2. 1
    Staket/anpassning - uppföljning Jodå, visst fick jag staket! Jag får staket runt hela tomten plus två grindar. Staketet är ett sånt där grönt nätstaket med 40 mm rutor i och de kommer att sätta upp det om ungefär 6 veckor. Kanon!!!
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Grattis i våra sitsar är ett grattis nog på sin plats
    Men kan du inte få ett snyggare staket än gunnebo,
    Nu vet jag inte hur stor tomten är o hur det ser ut geografiskt Men rent spontat det finns snyggare,,
  4. 2
    Grattis i våra sitsar är ett grattis nog på sin plats
    Men kan du inte få ett snyggare staket än gunnebo,
    Nu vet jag inte hur stor tomten är o hur det ser ut geografiskt Men rent spontat det finns snyggare,,
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    tryckte ut mig av misstag,
    Vi fick ett snyggt förådd till el rullistolen ett som kan rymma flera hjälpmedel Och då var statsarkitekten iblandad och förordade att det skulle passa in i miljön ,Det enkla som Hab förslagit fick avlag utan det blev ett mer friggebods stil
    Kan det vars så hoss er var min tanke,
  6. 3
    tryckte ut mig av misstag,
    Vi fick ett snyggt förådd till el rullistolen ett som kan rymma flera hjälpmedel Och då var statsarkitekten iblandad och förordade att det skulle passa in i miljön ,Det enkla som Hab förslagit fick avlag utan det blev ett mer friggebods stil
    Kan det vars så hoss er var min tanke,
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    Grattis! Vad skrev ni för motivering? Vi fick avslag på en grind som vetter mot vår gata.
  8. 4
    Grattis! Vad skrev ni för motivering? Vi fick avslag på en grind som vetter mot vår gata.
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5

    Grattis!

    Alltid skönt med med ansökningar som går igenom ! Här fick vi igenom plattläggning runt halva huset, men avslag på borttagande av duschväg, så det får vi snällt betala själva !
    ***stolt mamma till stora Bosse och lilla Majken***

    When life gives you lemons, make lemonade!
  10. 5
    Grattis! Alltid skönt med med ansökningar som går igenom ! Här fick vi igenom plattläggning runt halva huset, men avslag på borttagande av duschväg, så det får vi snällt betala själva !
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6
    Tack för alla grattis. Tyvärr ville de inte gå med på annat än Gunnebo så det får duga, huvudsaken är ju att det fungerar.
    Mina argument är ju dels att Frida inte förstår att hon inte ska rusa ut på gatan, dels att hon är synskadad så hon ser inte trafiken. Sen finns även epilepsi med i bilden, vet inte hur mycket det egentligen spelade in, tror synskada och utvecklingsstörning räckte.
    Om några veckor kommer de så nu måste häcken ryckas bort tills dess... :-)
    Ann
  12. 6
    Tack för alla grattis. Tyvärr ville de inte gå med på annat än Gunnebo så det får duga, huvudsaken är ju att det fungerar.
    Mina argument är ju dels att Frida inte förstår att hon inte ska rusa ut på gatan, dels att hon är synskadad så hon ser inte trafiken. Sen finns även epilepsi med i bilden, vet inte hur mycket det egentligen spelade in, tror synskada och utvecklingsstörning räckte.
    Om några veckor kommer de så nu måste häcken ryckas bort tills dess... :-)
    Ann

Liknande trådar

  1. Anpassning i klassrummet
    By EvaKar in forum Hörselskador & nedsättning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-03-04, 09:47
  2. Det här med anpassning och tolerans
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-10-24, 17:57
  3. Anpassning
    By Persikan in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-08-25, 06:25
  4. mina kompisar och anpassning
    By FLO3 in forum Autismspektrum
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-12-23, 12:00
  5. Moi-67 Ang anpassning
    By Mackan in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-11, 19:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar