Träffas i Stockholm....utan barn!?
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Träffas i Stockholm....utan barn!?

    Finns det intresse!?
    JAg tänkte ikväll på att det är 1 år sedan vi träffades hos Trixie och ahde det himla bra då. JAg ahr ingen möjlighet att fixa något sådant hemma , men jag undrar om ni ill träffas någon kväll, ute, på någon restorang/pub och äta, dricka, prata, umgås?!

    Jag är intresserad....flera!?
    Jelena med L,MoA
  2. 1
    Träffas i Stockholm....utan barn!? Finns det intresse!?
    JAg tänkte ikväll på att det är 1 år sedan vi träffades hos Trixie och ahde det himla bra då. JAg ahr ingen möjlighet att fixa något sådant hemma , men jag undrar om ni ill träffas någon kväll, ute, på någon restorang/pub och äta, dricka, prata, umgås?!

    Jag är intresserad....flera!?
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Jamen absolut! :)

    Gärna hyfsat centralt så jag kan ta tåget utan att det tar en hel evighet att åka vidare sen. TGI Fridays kanske? En favorit jag saknar här i Byhåla.
  4. 2
    Jamen absolut! :) Gärna hyfsat centralt så jag kan ta tåget utan att det tar en hel evighet att åka vidare sen. TGI Fridays kanske? En favorit jag saknar här i Byhåla.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Åh vad det låter trevligt! Jag kan dock inte lämna ifrån mig Almisen ännu så jag avstår men jag hoppas ni får det jättetrevligt och att det kan bli ett tillfälle även nästa år.
  6. 3
    Åh vad det låter trevligt! Jag kan dock inte lämna ifrån mig Almisen ännu så jag avstår men jag hoppas ni får det jättetrevligt och att det kan bli ett tillfälle även nästa år.
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    Absolut. Det vore jättetrevligt. Om ingen kan ha något hemma så är det väl en jättebra att gå ut på restaurang och äta?
  8. 4
    Absolut. Det vore jättetrevligt. Om ingen kan ha något hemma så är det väl en jättebra att gå ut på restaurang och äta?
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5

    Ska vi börja planera!?

    ME, Trixie...flera!? Hur är det med fok som bor lite längre?! Det skulle säkert gå att få övernatta hos mig, tex, om intresse finns!
    Vill ni ha en vardag eller helg!? Kom med förslag, jag vet att jag är upptagen första vecka i nov samt första vecka i dec!
    Restorangen spelar ingen större roll för mig....mitt förslag är någon tapas bar(dem är oftast superbra för att både ära, dricka ocg prata:-)) CAliente på Kungsholmen, kanske?!
    Jelena med L,MoA
  10. 5
    Ska vi börja planera!? ME, Trixie...flera!? Hur är det med fok som bor lite längre?! Det skulle säkert gå att få övernatta hos mig, tex, om intresse finns!
    Vill ni ha en vardag eller helg!? Kom med förslag, jag vet att jag är upptagen första vecka i nov samt första vecka i dec!
    Restorangen spelar ingen större roll för mig....mitt förslag är någon tapas bar(dem är oftast superbra för att både ära, dricka ocg prata:-)) CAliente på Kungsholmen, kanske?!
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6
    jovisst, det är bara och sätta igång. För mig spelar det eg ingen roll om det är helg el vardag förutsatt att det är på kvällen i veckan eftersom jag jobbar.

    Torsdagar är kniviga för just mig, dansar då.
  12. 6
    jovisst, det är bara och sätta igång. För mig spelar det eg ingen roll om det är helg el vardag förutsatt att det är på kvällen i veckan eftersom jag jobbar.

    Torsdagar är kniviga för just mig, dansar då.
  13. Medlem sedan
    Jan 2003
    #7

    I och för sig

    det är ju inte barer som är bra på att äta , dricka och prata....Ja, ja, ja...ni förstår väl vad jag menade....
    ;-)
    Jelena med L,MoA
  14. 7
    I och för sig det är ju inte barer som är bra på att äta , dricka och prata....Ja, ja, ja...ni förstår väl vad jag menade....
    ;-)
  15. Medlem sedan
    Aug 2002
    #8
    ...och ska jag tillägga, tapas passar mig utmärkt
  16. 8
    ...och ska jag tillägga, tapas passar mig utmärkt
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9

    Helst måndag eller tisdag

    om jag får önska. Helgerna är hyfsat chokade och on-fre har vi annat som "standard". Torsdagar _kan_ funka.

    Caliente är en klar favorit och det är superlagom promenadavstånd till Centralen, ME like.

    Tror ni måndag eller tisdag kan vara nåt? Jag menar, vi lär ju inte vara ute och svänga de lurviga till framåt småtimmarna i alla fall...*s*
  18. 9
    Helst måndag eller tisdag om jag får önska. Helgerna är hyfsat chokade och on-fre har vi annat som "standard". Torsdagar _kan_ funka.

    Caliente är en klar favorit och det är superlagom promenadavstånd till Centralen, ME like.

    Tror ni måndag eller tisdag kan vara nåt? Jag menar, vi lär ju inte vara ute och svänga de lurviga till framåt småtimmarna i alla fall...*s*
  19. Medlem sedan
    Jan 2003
    #10

    lite förslag

    13 el 14 november?!
    VAd säger ni om det?
    Och, vilken tid vill ni träffas?
    Jelena med L,MoA
  20. 10
    lite förslag 13 el 14 november?!
    VAd säger ni om det?
    Och, vilken tid vill ni träffas?
  21. Medlem sedan
    Nov 1999
    #11

    Vilken som

    passar mig finfint.

    Tid...tja, jag är flexibel. Nånstans där barnafäderna hunnit hem för att ta hand om telningarna? Jag tar en timme på mig för att komma härifrån till Caliente, men maken kommer hem tidigare om jag ber honom. Kring 18-18.30? Vi borde boka bord, annars går halva kvällen åt att vänta på att få ett...
  22. 11
    Vilken som passar mig finfint.

    Tid...tja, jag är flexibel. Nånstans där barnafäderna hunnit hem för att ta hand om telningarna? Jag tar en timme på mig för att komma härifrån till Caliente, men maken kommer hem tidigare om jag ber honom. Kring 18-18.30? Vi borde boka bord, annars går halva kvällen åt att vänta på att få ett...
  23. Medlem sedan
    Mar 2002
    #12
    jag hoppas att jag kan, det vore trevligt, måste dock få till barnvakt el maken....
  24. 12
    jag hoppas att jag kan, det vore trevligt, måste dock få till barnvakt el maken....
  25. Medlem sedan
    Jan 2003
    #13
    finns det någon dagen som är bättre för dig, så vi kan ta den då?
    Jelena med L,MoA
  26. 13
    finns det någon dagen som är bättre för dig, så vi kan ta den då?
  27. Medlem sedan
    Mar 2002
    #14
    spelat ingen större roll om det är bra framförsikt och lite tur :-)
  28. 14
    spelat ingen större roll om det är bra framförsikt och lite tur :-)
  29. Medlem sedan
    Jan 2003
    #15

    Jag tar på mig

    att boka ett bord på Caliente, men väntar lite emd att se hur många vill komma, samt vilken dag passar folk bäst! 18-1830 låter bra för mig också!
    Jelena med L,MoA
  30. 15
    Jag tar på mig att boka ett bord på Caliente, men väntar lite emd att se hur många vill komma, samt vilken dag passar folk bäst! 18-1830 låter bra för mig också!
  31. Medlem sedan
    May 2002
    #16
    Jag vill gärna!

    13 el 14 är helt OK. Enklast för mig med den 14e dock eftersom det ändå är "min" dag, dvs då J normalt hämtar etc
  32. 16
    Jag vill gärna!

    13 el 14 är helt OK. Enklast för mig med den 14e dock eftersom det ändå är "min" dag, dvs då J normalt hämtar etc
  33. Medlem sedan
    May 2003
    #17
    Vore jättetrevligt, men...
    jag ska inte till Sthlm förrän den 12-15 dec och så länge vill ni kanske inte vänta? Men ni kanske vill ses då med :-)
  34. 17
    Vore jättetrevligt, men...
    jag ska inte till Sthlm förrän den 12-15 dec och så länge vill ni kanske inte vänta? Men ni kanske vill ses då med :-)
  35. Medlem sedan
    Nov 1999
    #18

    Vi kan nog

    knyckla in en middag till där. Dock inte den 13:e eller 14:e dec för min del.
  36. 18
    Vi kan nog knyckla in en middag till där. Dock inte den 13:e eller 14:e dec för min del.
  37. Medlem sedan
    Jan 2003
    #19

    Jå då

    vi fixar en middag då också, avrför inte? Dock inte 13.dec...då fyller Milla Lucia år:-)
    Jelena med L,MoA
  38. 19
    Jå då vi fixar en middag då också, avrför inte? Dock inte 13.dec...då fyller Milla Lucia år:-)
  39. Medlem sedan
    Aug 2002
    #20
    jag kan båda. Det bör inte vara för tidigt för min del, kanske efter 17 iaf om P ska hinna hem och ta Karl.
  40. 20
    jag kan båda. Det bör inte vara för tidigt för min del, kanske efter 17 iaf om P ska hinna hem och ta Karl.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Stockholm utan barn
    By Marabou in forum Resesnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-05-23, 10:22
  2. Träffas i Stockholm?
    By AnHo in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 11:31
  3. Stockholm utan barn
    By Linda in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-03, 08:01
  4. Att träffas i Stockholm
    By Jenny m.Matilda&Adam in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 22:08
  5. Stockholm-utan barn
    By mor72 in forum Resesnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-17, 20:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar