Egypten
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    Egypten

    Hej! Vilka vaccinationer måste man ta när man ska åka till Hurghada? Hur mycket fickpengar ska man ta med sig? (ej matpengar) Vilken valuta ska man växla till? Finns det någon här som bott på hotell Giftun? (Apollo) Hur är deras All inclusive?
  2. 1
    Egypten Hej! Vilka vaccinationer måste man ta när man ska åka till Hurghada? Hur mycket fickpengar ska man ta med sig? (ej matpengar) Vilken valuta ska man växla till? Finns det någon här som bott på hotell Giftun? (Apollo) Hur är deras All inclusive?
  3. Moonbeam
    #2
    Dukoral är att rekommendera, oralt koleravaccin mot magsjuka. Annars grundvaccin såklart, och gärna hepatit A i form av Havrix.
    Hur mycket pengar man ska ta med sig beror ju på hur mycket man tänkt shoppa Jag klarade mig en vecka med bara någon tusenlapp, men så fick jag det mesta betalt också. Giftun känner jag bara till namnet, och då som ett dykställe som heter Giftun Island Det blir säkert jättebra! Du växlar till Egyptiska pund.
  4. 2
    Dukoral är att rekommendera, oralt koleravaccin mot magsjuka. Annars grundvaccin såklart, och gärna hepatit A i form av Havrix.
    Hur mycket pengar man ska ta med sig beror ju på hur mycket man tänkt shoppa Jag klarade mig en vecka med bara någon tusenlapp, men så fick jag det mesta betalt också. Giftun känner jag bara till namnet, och då som ett dykställe som heter Giftun Island Det blir säkert jättebra! Du växlar till Egyptiska pund.

Liknande trådar

  1. Egypten?
    By Tilda17 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-04-17, 08:17
  2. Egypten...
    By catbor in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 12:11
  3. egypten
    By fabfix in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-13, 10:21
  4. Egypten??
    By kimma in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-12, 10:08
  5. Egypten?
    By JOhanna in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-06, 19:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar