På tal om allergier...
_0507 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2000
    #1

    På tal om allergier...

    ... så har jag glädjen att meddela att de blodprov som Max och Ludvig lämnade för några veckor sedan för att allergitestas (jag ville ha det gjort, så jag visste nu när de ska gå på dagis) - inte visade på några allergier alls!! (Eller jooo, Ludvig var pyttepyttelite allergisk mot äggvita, men det är inget vi märkt av). Såå skönt med tanke på att de ju har astma i olika grad båda två och min mamma har en radda allergier, jag har några stycken och så där... Oddsen var emot dem, om man säger så - men det slapp de iallafall! Skönt!
  2. 1
    På tal om allergier... ... så har jag glädjen att meddela att de blodprov som Max och Ludvig lämnade för några veckor sedan för att allergitestas (jag ville ha det gjort, så jag visste nu när de ska gå på dagis) - inte visade på några allergier alls!! (Eller jooo, Ludvig var pyttepyttelite allergisk mot äggvita, men det är inget vi märkt av). Såå skönt med tanke på att de ju har astma i olika grad båda två och min mamma har en radda allergier, jag har några stycken och så där... Oddsen var emot dem, om man säger så - men det slapp de iallafall! Skönt!
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Skönt!!!
    Allergier vill man ju slippa... Filippa kar inget, än så länge, men Paulina har haft rethosta sedan hösten började. Bara på nätterna och hon är inte det minsta förkyld, konstigt. Var testade du dina pojkar? Tänkte låta henne testas så att vi vet vad hostan beror på.
  4. 2
    Skönt!!!
    Allergier vill man ju slippa... Filippa kar inget, än så länge, men Paulina har haft rethosta sedan hösten började. Bara på nätterna och hon är inte det minsta förkyld, konstigt. Var testade du dina pojkar? Tänkte låta henne testas så att vi vet vad hostan beror på.

Liknande trådar

  1. O.S.A och allergier...?
    By -ME- in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-13, 18:38
  2. Allergier
    By Sandra m S&N in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-01, 15:33
  3. Ngn som är bra på allergier?
    By Millish m N+M in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-12, 18:45
  4. Allergier...
    By Nita och killarna in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-06-09, 09:49
  5. Allergier,allergier..*pust*
    By Nita och killarna in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 07:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar