nya tabletter
Känsliga snack
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    nya tabletter

    jag fick Mirtazapin Arrow för att kunna sova. Det är ju egentligen en antidepptablett, men har tydligen biverkningar som gör att man blir trött. De fungerade utmärkt på mig:-) för jag sov ju som en stock och har ju varit aptrött hela dagen.
  2. 1
    nya tabletter jag fick Mirtazapin Arrow för att kunna sova. Det är ju egentligen en antidepptablett, men har tydligen biverkningar som gör att man blir trött. De fungerade utmärkt på mig:-) för jag sov ju som en stock och har ju varit aptrött hela dagen.
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Va bra att det fungerar. Själv så åt jag också den med gick upp massor i vikt av den så jag slutade.
  4. 2
    Va bra att det fungerar. Själv så åt jag också den med gick upp massor i vikt av den så jag slutade.
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3

    hmmm

    han sa att man kunde bli väldigt hungrig av dem, men jag tror inte att det är något problem för mig:-)
  6. 3
    hmmm han sa att man kunde bli väldigt hungrig av dem, men jag tror inte att det är något problem för mig:-)

Liknande trådar

  1. Tabletter ??
    By citrellie in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-03-28, 12:06
  2. Tabletter?
    By zirah in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-02, 06:00
  3. tabletter?
    By anonymt namn in forum Förlossning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-20, 10:40
  4. Tabletter
    By anonymt namn in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-28, 23:44
  5. tabletter
    By 71an in forum Barnsjukdomar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-10, 07:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar