Stockholms fikat
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Stockholms fikat

    Blir det något fika imorgon? Kan någon komma och vad var det som blev bestämt. plats och tid? Jag kommer gärna om det är någon annan som kan. Det var 17.30, men vilket fik?
    Vicketick nu med fyra underverk här hemma.
    Isac -94, Adam -99, Victoria -02 och David 07.04.20.
  2. 1
    Stockholms fikat Blir det något fika imorgon? Kan någon komma och vad var det som blev bestämt. plats och tid? Jag kommer gärna om det är någon annan som kan. Det var 17.30, men vilket fik?
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Ingen som kommer?
  4. 2
    Ingen som kommer?
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    jag kommer imorrn.. 17:30 sa vi väl
    på kulturhuset fik?
  6. 3
    jag kommer imorrn.. 17:30 sa vi väl
    på kulturhuset fik?
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    då blir vi två iallafall.
  8. 4
    då blir vi två iallafall.
  9. Medlem sedan
    Jan 2002
    #5
    Jag kommer inte. Vill gärna hänga med någon gång, men måndagar är kluringa, då går jag på simskola med dottern. Men om det nu blir en "måndagstradition" med fika för den här gruppen så hoppas jag ändå att jag kan nån gång.
  10. 5
    Jag kommer inte. Vill gärna hänga med någon gång, men måndagar är kluringa, då går jag på simskola med dottern. Men om det nu blir en "måndagstradition" med fika för den här gruppen så hoppas jag ändå att jag kan nån gång.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Jag hoppas att jag kan. Ska höra med farmor om hon orkar stanna till maken behaga komma hem.... Sitter just nu och äter youghurt, har legat och vridit mej i sängern i timmar (känns det som) och tillslut gav jag upp. Passade på att läsa ikapp lite här. Nu ska jag gå upp och försöka sova till klockan ringer. Hoppas ni andra sover gott just nu.
  12. 6
    Jag hoppas att jag kan. Ska höra med farmor om hon orkar stanna till maken behaga komma hem.... Sitter just nu och äter youghurt, har legat och vridit mej i sängern i timmar (känns det som) och tillslut gav jag upp. Passade på att läsa ikapp lite här. Nu ska jag gå upp och försöka sova till klockan ringer. Hoppas ni andra sover gott just nu.

Liknande trådar

  1. Stockholms fikat
    By vicketick, Stockholm in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-28, 20:31
  2. Stockholms fikat
    By vicketick, Stockholm in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 11:04
  3. Stockholms fikat
    By vicketick, Stockholm in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-26, 17:57
  4. Stockholms fikat
    By vicketick, Stockholm in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-24, 14:44
  5. Stockholms fikat
    By vicketick, Stockholm in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-03, 07:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar