DVD-möbel?
Hem & fritid
  1. Vimse.
    #1

    DVD-möbel?

    Vi ska köpa en platt tv och har tänkt att den ska hänga direkt på väggen. Men så behöver vi nån sorts möbel under för video och DVD. När jag tittar runt bland möbelaffärerna märker jag att möbelmodet inte riktigt har hängt med i utvecklingen. Samma sorts tv-bänkar som när tv-apparaterna var 70 cm tjocka och vägde 75 kilo.

    Är det nån som har nåt tips på en liten nätt bänk/skåp att ha dvd och video på, gärna i ek eller glas?
  2. 1
    DVD-möbel? Vi ska köpa en platt tv och har tänkt att den ska hänga direkt på väggen. Men så behöver vi nån sorts möbel under för video och DVD. När jag tittar runt bland möbelaffärerna märker jag att möbelmodet inte riktigt har hängt med i utvecklingen. Samma sorts tv-bänkar som när tv-apparaterna var 70 cm tjocka och vägde 75 kilo.

    Är det nån som har nåt tips på en liten nätt bänk/skåp att ha dvd och video på, gärna i ek eller glas?
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Bor du langt fran IKEA?

    Dar har jag sett manga snygga video/DVD mobler.. For ovrigt haller jag med dig, att hitta snygga mobler att stalla TV, video et c pa ar inte latt!
  4. 2
    Bor du langt fran IKEA?

    Dar har jag sett manga snygga video/DVD mobler.. For ovrigt haller jag med dig, att hitta snygga mobler att stalla TV, video et c pa ar inte latt!
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3

    Sideboard?

    Vi kommer i nya huset ha likadant som er och har tänkt att ställa vår "sideboard" under och ha vårt mediacenter i den. Nåt sånt kanske?
    Tessie
  6. 3
    Sideboard? Vi kommer i nya huset ha likadant som er och har tänkt att ställa vår "sideboard" under och ha vårt mediacenter i den. Nåt sånt kanske?

Liknande trådar

  1. hjälp mig med en möbel!
    By Hwila & Zion:s mamma in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-10-17, 17:05
  2. vad har ni för tv-möbel?
    By Anna-78 in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 14:40
  3. Möbel för DVD och video?
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-09, 15:52
  4. Tv-möbel
    By mimi64 in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-02-08, 10:09
  5. Målarfråga (möbel)
    By m in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-10-17, 14:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar