Aniara tre år idag!
_03 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Aniara tre år idag!

    Idag fyller Aniara tre år!

    Har precis tillbringat en fruktansvärd förmiddag på Junibacken med jubilaren & hennes lillebror, farmor & kusin - herregud, varenda gli i Stockholm var där. PUH!
    Lite lustigt var att Aniara frågade vad klockan var helt plötsligt (hon tyckte inte att hon var tre på riktigt förrän klockan var 13.06, då hon föddes alltså) och då var hon - 13.06! Spejsat.

    Undrar om man kommer sitta här, gråtmild och nostalgisk, om arton år och skriva om sitt barns födelsedag? Snörvel, jag blir alldeles konstig i hjärtat bara jag tänker på henne.

    Trevlig helg allihop!
  2. 1
    Aniara tre år idag! Idag fyller Aniara tre år!

    Har precis tillbringat en fruktansvärd förmiddag på Junibacken med jubilaren & hennes lillebror, farmor & kusin - herregud, varenda gli i Stockholm var där. PUH!
    Lite lustigt var att Aniara frågade vad klockan var helt plötsligt (hon tyckte inte att hon var tre på riktigt förrän klockan var 13.06, då hon föddes alltså) och då var hon - 13.06! Spejsat.

    Undrar om man kommer sitta här, gråtmild och nostalgisk, om arton år och skriva om sitt barns födelsedag? Snörvel, jag blir alldeles konstig i hjärtat bara jag tänker på henne.

    Trevlig helg allihop!
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    GRATTIS Aniara!

    Ja tänk vad tiden går! Det är stort med den enorma kärlek man kan känna till sitt/sina barn.

    Häftigt att hon frågade så exakt! Det kanske känns i kroppen när man bli tre? Hoppas inte, för då lär vi vakna mitt i naten den 23:e. Fast det klart, lite nattspring blir det ju redan nu och mer lär det bli.

    Junibacken med för mycket folk, är inte så skoj! Vi var där förra fredagen, då var det ok, kanske eftermiddagar är bättre plus icke-höstlov?
    Femina med J-031123 och L-061106
  4. 2
    GRATTIS Aniara! Ja tänk vad tiden går! Det är stort med den enorma kärlek man kan känna till sitt/sina barn.

    Häftigt att hon frågade så exakt! Det kanske känns i kroppen när man bli tre? Hoppas inte, för då lär vi vakna mitt i naten den 23:e. Fast det klart, lite nattspring blir det ju redan nu och mer lär det bli.

    Junibacken med för mycket folk, är inte så skoj! Vi var där förra fredagen, då var det ok, kanske eftermiddagar är bättre plus icke-höstlov?
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Ja, typ fredag eftermiddag en normal vecka är nog att föredra på Junibacken.

    Hörru, snart är det dags ju, gudars vad spännande!
  6. 3
    Ja, typ fredag eftermiddag en normal vecka är nog att föredra på Junibacken.

    Hörru, snart är det dags ju, gudars vad spännande!
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4

    Snart var ordet!

    Hjälp - vattnet har gått!!!
    Femina med J-031123 och L-061106
  8. 4
    Snart var ordet! Hjälp - vattnet har gått!!!
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Oj! Iiiih!!! Nu kanske du har lilla tvåan. Åh, Femina - nu blir jag alldeles sentimental!

    Kramarkramarkramar!!!!
  10. 5
    Oj! Iiiih!!! Nu kanske du har lilla tvåan. Åh, Femina - nu blir jag alldeles sentimental!

    Kramarkramarkramar!!!!
  11. Medlem sedan
    Oct 1999
    #6
    Grattis Aniara!! Missade detta!
  12. 6
    Grattis Aniara!! Missade detta!

Liknande trådar

  1. Aniara fyra år idag! :)
    By Zandra m Aniara&Eli in forum _03 Höstbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-09, 23:29
  2. Zandra m Aniara&Eli --->
    By Bissen in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-29, 22:21
  3. zandra m aniara&eli
    By gwendolyn in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 08:34
  4. Sjuk Aniara :-(
    By Zandra in forum _03 Höstbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 22:34
  5. Hipp, hipp - Aniara 2 idag!
    By Zandra in forum _03 Höstbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 11:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar