Ryggont
_0611 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Ryggont

    Jag har en liten undran...jag har gått två dagar över tiden och har haft molande värkar i ryggen då och då...kan det vara förvärkar eller är jag bara trött i ryggen??
    vill så gärna se min lilla bebis nu
    Kram till alla som fått och alla som väntar på sin bebis
  2. 1
    Ryggont Jag har en liten undran...jag har gått två dagar över tiden och har haft molande värkar i ryggen då och då...kan det vara förvärkar eller är jag bara trött i ryggen??
    vill så gärna se min lilla bebis nu
    Kram till alla som fått och alla som väntar på sin bebis
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2
    dom säger ju att värkar kan sitta i ryggen så de kan nog vara förvärkar som du känner av...*hoppas*
  4. 2
    dom säger ju att värkar kan sitta i ryggen så de kan nog vara förvärkar som du känner av...*hoppas*
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    Ja jag hoppas så mycket!!!!! har du några känningar än då??? hoppas för din skull
  6. 3
    Ja jag hoppas så mycket!!!!! har du några känningar än då??? hoppas för din skull
  7. Medlem sedan
    Oct 2005
    #4
    hej hej... nä ja känner inte så mkt alls.. hade lite känningar inatt å igår men inte så mkt mer... tror inte att de är på g än... fast å andra sidan så tror jag att när de väl sätter igång så gör de de ordentligt på en gång eftersom att jag inte har haft så mkt förvärkar å dyl.
    dudå??
  8. 4
    hej hej... nä ja känner inte så mkt alls.. hade lite känningar inatt å igår men inte så mkt mer... tror inte att de är på g än... fast å andra sidan så tror jag att när de väl sätter igång så gör de de ordentligt på en gång eftersom att jag inte har haft så mkt förvärkar å dyl.
    dudå??
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5
    Kan vara förvärkar, men eftersom att man( i alla fall jag) är otympligare än vanligt så kan nog ryggen vara tröttockså. Men mensmol är ju ett slags förvärkar.
    Hoppas att du slipper vänta för länge.
  10. 5
    Kan vara förvärkar, men eftersom att man( i alla fall jag) är otympligare än vanligt så kan nog ryggen vara tröttockså. Men mensmol är ju ett slags förvärkar.
    Hoppas att du slipper vänta för länge.

Liknande trådar

  1. Ryggont
    By snusmumrika in forum _1203 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-01-31, 15:12
  2. Ryggont
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-08-04, 14:24
  3. Ryggont!
    By Ronya med 3 in forum _0806 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-02-08, 18:50
  4. Ryggont
    By Mia80 in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 11:40
  5. Ryggont...
    By Wernan in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-12-28, 11:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar