Dunnis, dålig kvalitet?
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2001
    #1

    Dunnis, dålig kvalitet?

    Har beställt ett par plagg från Dunnis hemsida. De andra plaggen är inte ännu använda, men tröjan med döskalle på tvättades för andra gången igår och nu när den torkat ser jag att trycket spruckit rätt mkt på ett par ställen. Har de så dåliga tryck, eller jag har fått ett måndagsex?
  2. 1
    Dunnis, dålig kvalitet? Har beställt ett par plagg från Dunnis hemsida. De andra plaggen är inte ännu använda, men tröjan med döskalle på tvättades för andra gången igår och nu när den torkat ser jag att trycket spruckit rätt mkt på ett par ställen. Har de så dåliga tryck, eller jag har fått ett måndagsex?
  3. Medlem sedan
    Jun 2006
    #2
    Ja, vissa utav deras kläder är sämre i kvalitén ja, men inte alla. T ex randiga tröjorna är helt underbara.
  4. 2
    Ja, vissa utav deras kläder är sämre i kvalitén ja, men inte alla. T ex randiga tröjorna är helt underbara.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    Hmm..

    ..vi har pirattopparna och på dom är trycket jättefint fortfarande. Till mig sa dom att de haft problem med en leverantör när de startade upp och att detta inte var ngt problem längre. jag beställde dock en stjärnklänning i vintras som hade sprucket tryck innan den ens hann användas. reklamerades utan problem.
    Tycker deras kvalitet är helt ok
  6. 3
    Hmm.. ..vi har pirattopparna och på dom är trycket jättefint fortfarande. Till mig sa dom att de haft problem med en leverantör när de startade upp och att detta inte var ngt problem längre. jag beställde dock en stjärnklänning i vintras som hade sprucket tryck innan den ens hann användas. reklamerades utan problem.
    Tycker deras kvalitet är helt ok

Liknande trådar

  1. Blä för dålig kvalitet.
    By KorallmedK in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2017-06-13, 14:34
  2. Me&I badrockar dålig kvalitet?
    By myral in forum Småbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-06-09, 21:28
  3. Dålig kvalitet på avocado?
    By CarolinaK in forum Mat & dryck
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 20:38
  4. Po.P- dålig kvalitet?
    By Moa* in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-30, 20:28
  5. Dunnis -kvalitet?
    By Svammelmamma in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 18:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar