Tips på aktiviteter? Sthlm
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Tips på aktiviteter? Sthlm

    Vad gör ni för ngt med era små? Jag och min svägerska har tänkt börja göra ngn bebisaktivitet per vecka. Vi har varit på babysalsa (kul!), och sen kan man ju gå på badhus (tips om ngt bra?, men sen tar min fantasi slut...
    Helst ska det vara dropin eller iaf att man kan gå enstaka gång bara- vill inte binda upp oss på 10 gånger babysång lixom....
  2. 1
    Tips på aktiviteter? Sthlm Vad gör ni för ngt med era små? Jag och min svägerska har tänkt börja göra ngn bebisaktivitet per vecka. Vi har varit på babysalsa (kul!), och sen kan man ju gå på badhus (tips om ngt bra?, men sen tar min fantasi slut...
    Helst ska det vara dropin eller iaf att man kan gå enstaka gång bara- vill inte binda upp oss på 10 gånger babysång lixom....
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2
    Vi gör faktiskt inget nu, babysimmet var en flopp trots att Charlie älskade det! De som höll det gjorde flera misstag och det passade inte oss och vår livsstil att ha en fast tid varje vecka, vi reste en del och missade rätt många, så det du nämner om dropin fungerar bäst för oss också.

    Vi går mest på förskolan, har kommit in i det nu så vi är där minst en stund varje dag nästan, annars har du ju mamma/babyyoga inne i stan som ska vara bra
  4. 2
    Vi gör faktiskt inget nu, babysimmet var en flopp trots att Charlie älskade det! De som höll det gjorde flera misstag och det passade inte oss och vår livsstil att ha en fast tid varje vecka, vi reste en del och missade rätt många, så det du nämner om dropin fungerar bäst för oss också.

    Vi går mest på förskolan, har kommit in i det nu så vi är där minst en stund varje dag nästan, annars har du ju mamma/babyyoga inne i stan som ska vara bra
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Kanske mamma-bebis-yoga? Det skulle jag verkligen vilja gå på.
  6. 3
    Kanske mamma-bebis-yoga? Det skulle jag verkligen vilja gå på.
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    jasså? Men mamma/baby yoga- kan man ha med en supervild bebis på det som bara kryper iväg då? Trodde det var mer som andra mamma/babypass brukar vara- att det är upp till krypåldern man kan ha dem med sig? Vilken Mamma/baby menar du- var ligger den?
  8. 4
    jasså? Men mamma/baby yoga- kan man ha med en supervild bebis på det som bara kryper iväg då? Trodde det var mer som andra mamma/babypass brukar vara- att det är upp till krypåldern man kan ha dem med sig? Vilken Mamma/baby menar du- var ligger den?

Liknande trådar

  1. Tips på aktiviteter - sthlm
    By aprilia in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-26, 11:03
  2. Tips på aktiviteter?
    By indra76 in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-19, 17:12
  3. Tips på aktiviteter?
    By wallina in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-11, 12:57
  4. Aktiviteter i Sthlm?
    By Klickann in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-19, 14:13
  5. Har ni tips på aktiviteter?
    By ulrika gi in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-24, 20:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar