Tandblekning?
Mammasnack
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Tandblekning?

    Finns det nån som köpt tandblekning på nätet? Och i så fall vilket märke och hur fungerade det? Och vad kostade det?
    Stå på dig - annars gör någon annan det!
  2. 1
    Tandblekning? Finns det nån som köpt tandblekning på nätet? Och i så fall vilket märke och hur fungerade det? Och vad kostade det?
  3. vitare
    #2
    Jag har köpt tandblekning på nätet (Dentway) det frätte sönder mitt tandkött och jag tyckte inte att de blev vitare heller, jag har köpt andra tand blekningsprodukter också men det har inte funkat, nu fundrar jag på att gå till tandläkaren och bleka tänderna, dyrt! men då blir det ju riktigt gjort.
  4. 2
    Jag har köpt tandblekning på nätet (Dentway) det frätte sönder mitt tandkött och jag tyckte inte att de blev vitare heller, jag har köpt andra tand blekningsprodukter också men det har inte funkat, nu fundrar jag på att gå till tandläkaren och bleka tänderna, dyrt! men då blir det ju riktigt gjort.
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Jag har köpt tandblekning på Tradera.
    Minns inte vad det hette men om du är intresserad kan jag nog ta reda på det åt dig.
    Den räcker till ca 30-40 ggr.
    Har inte använt det så många ggr än men en liten skillnad har det blivit.
    Däremot så är det frätande medel i så jag tror ändå inte att det är så bra för tänderna även om det står i papprena att det rekommenderas av diverse tandläkare...
  6. 3
    Jag har köpt tandblekning på Tradera.
    Minns inte vad det hette men om du är intresserad kan jag nog ta reda på det åt dig.
    Den räcker till ca 30-40 ggr.
    Har inte använt det så många ggr än men en liten skillnad har det blivit.
    Däremot så är det frätande medel i så jag tror ändå inte att det är så bra för tänderna även om det står i papprena att det rekommenderas av diverse tandläkare...
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Det är nog helt klart som du säger bättre att gå till tandläkaren och göra det.

    Att tandblekningen du köpte frätte sönder tandköttet beror troligen på att du hade i för mycket medel i skenorna. det är ju frätande medel i gelén eller vad det nu var för ngt din innehöll.
    Just därför är det oxå bättre att gå till tandläkaren.
  8. 4
    Det är nog helt klart som du säger bättre att gå till tandläkaren och göra det.

    Att tandblekningen du köpte frätte sönder tandköttet beror troligen på att du hade i för mycket medel i skenorna. det är ju frätande medel i gelén eller vad det nu var för ngt din innehöll.
    Just därför är det oxå bättre att gå till tandläkaren.
  9. Medlem sedan
    Jun 2014
    #5
    Bestämde mig för att pröva tanblekning hemma för första gången men var lite osäker på vad jag kunde förvänta mig så när jag började söka runt en del på nätet hittade jag stellawhites hemsida och hittade genast en massa svar, tips och råd. Köpte sedan deras tandbleknings strips och nu har jag varit en trogen kund till dem i ett halv års tid. Bör kanske påpeka att jag tidigare blekt tänderna hos tandläkare med samma resultat och det är betydligt billigare att beställa från Stellawhite. Deras produkt är som tejpbitar du sätter på tänderna mellan 10-30 min i 7 dagar och de är också helt utan väteparoxid och dem är just nu den ända hemma tandblekningen som är utan det just nu. Säljs ofta på letsdeal och groupon för ca 199 kr. Rekommenderas starkt!
  10. 5
    Bestämde mig för att pröva tanblekning hemma för första gången men var lite osäker på vad jag kunde förvänta mig så när jag började söka runt en del på nätet hittade jag stellawhites hemsida och hittade genast en massa svar, tips och råd. Köpte sedan deras tandbleknings strips och nu har jag varit en trogen kund till dem i ett halv års tid. Bör kanske påpeka att jag tidigare blekt tänderna hos tandläkare med samma resultat och det är betydligt billigare att beställa från Stellawhite. Deras produkt är som tejpbitar du sätter på tänderna mellan 10-30 min i 7 dagar och de är också helt utan väteparoxid och dem är just nu den ända hemma tandblekningen som är utan det just nu. Säljs ofta på letsdeal och groupon för ca 199 kr. Rekommenderas starkt!

Liknande trådar

  1. Tandblekning...
    By Pyret- in forum Hem & fritid
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2024-02-16, 02:12
  2. Tandblekning?
    By Nike1234 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2014-07-05, 07:45
  3. Tandblekning
    By Winx 49 in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2014-06-28, 12:10
  4. Tandblekning
    By nemo71 in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-16, 10:07
  5. Tandblekning
    By Sweet<3 in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 13:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar