Nu är alla julklappar färdiga!
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2002
    #1

    Nu är alla julklappar färdiga!

    Handlade dom sista i går så nu är jag färdig.
    Eftersom jag annars jobbar i butikså brukar jag ha mina julklappar färdiga till 1:a advent. Det är ju så mycket jobb i december.
    Fånga dagen!
  2. 1
    Nu är alla julklappar färdiga! Handlade dom sista i går så nu är jag färdig.
    Eftersom jag annars jobbar i butikså brukar jag ha mina julklappar färdiga till 1:a advent. Det är ju så mycket jobb i december.
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    Oj! Imponerad! Själv jobbar jag på det. Har en del beställningar gjorda i alla fall så då känns det ju som om man har kommit en bit på väg. Shoppade loss på lite rea-grejer på Clas Olsson igår oxå :-) Det blev både billigt och bra till syskonbarnen.
  4. 2
    Oj! Imponerad! Själv jobbar jag på det. Har en del beställningar gjorda i alla fall så då känns det ju som om man har kommit en bit på väg. Shoppade loss på lite rea-grejer på Clas Olsson igår oxå :-) Det blev både billigt och bra till syskonbarnen.
  5. S-mamman
    #3

    Wow!

    Det var inte dåligt!
    Själv har jag inte börjat ännu. Funderar dock på att åka till Ullared på lördag och handla rubbet där...Tillsammans med typ 5 miljarder andra människor...uh, klarar jag månne av det...?
  6. 3
    Wow! Det var inte dåligt!
    Själv har jag inte börjat ännu. Funderar dock på att åka till Ullared på lördag och handla rubbet där...Tillsammans med typ 5 miljarder andra människor...uh, klarar jag månne av det...?
  7. Medlem sedan
    Sep 2006
    #4

    Det är sååå

    skönt att ha alla klapparna klara! Det har vi oxå...nästan.
    Funderar på att köpa en sån där Fischer Price bollkarusell (eller vad dom nu heter) till Moa men dom är ju så fasligt dyra..nästan 500:-.
  8. 4
    Det är sååå skönt att ha alla klapparna klara! Det har vi oxå...nästan.
    Funderar på att köpa en sån där Fischer Price bollkarusell (eller vad dom nu heter) till Moa men dom är ju så fasligt dyra..nästan 500:-.
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5
    Åhhh vad skönt det lät att vara klar! Jag hade en vision att jag skulle vara det men pga diverse sjukdomar och ingen bil så är jag inte det. Och lär väl inte bli förens precis innan jul heller, precis som vanligt!
    Kram!
  10. 5
    Åhhh vad skönt det lät att vara klar! Jag hade en vision att jag skulle vara det men pga diverse sjukdomar och ingen bil så är jag inte det. Och lär väl inte bli förens precis innan jul heller, precis som vanligt!
    Kram!
  11. Medlem sedan
    Feb 2005
    #6
    Jag är också imponerad!! Jag och sambon ska åka iväg på fredag och bo på hotell och sedan ska vi julhandla på lördag, utan barn! Hoppas vi kan köpa dom flesta julklapparna då.
  12. 6
    Jag är också imponerad!! Jag och sambon ska åka iväg på fredag och bo på hotell och sedan ska vi julhandla på lördag, utan barn! Hoppas vi kan köpa dom flesta julklapparna då.

Liknande trådar

  1. Jag är klar med alla julklappar!
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-12-18, 19:36
  2. 2 julklappar färdiga
    By Vivi in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-11-07, 15:03
  3. Handla alla julklappar
    By morran in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 09:14
  4. (OT) Är alla julklappar färdiga ?
    By Nike1234 in forum Småbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 21:03
  5. Har ni köpt alla julklappar?
    By evaOregon in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-19, 22:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar