inget viktigt..
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    May 2006
    #1

    inget viktigt..

    ...måste bara kolla om min pres.bild ändras.. har försökt ta bort den i flera dagar nu och byta till en annan.. men det går inte...suck.. hoppas de går nu...
    Mathilda - 07 07 27
    Melvin - 09 02 17
    http://www.tessa84.blogg.se
  2. 1
    inget viktigt.. ...måste bara kolla om min pres.bild ändras.. har försökt ta bort den i flera dagar nu och byta till en annan.. men det går inte...suck.. hoppas de går nu...
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    du menar avataren, bilden i dina meddelanden, eller bilden på din sida? jag ändrar min avatar titt som tätt, och det har funkat. men däremot kan jag inte svara på inlägg i bland, bara skriva egna. skumt.
  4. 2
    du menar avataren, bilden i dina meddelanden, eller bilden på din sida? jag ändrar min avatar titt som tätt, och det har funkat. men däremot kan jag inte svara på inlägg i bland, bara skriva egna. skumt.
  5. Medlem sedan
    May 2006
    #3
    jag menar bilden som syns här när man skriver inlägg.. har "raderat" den för 3 dagar sen men den e fortfarande kvar... vet inte varför...
  6. 3
    jag menar bilden som syns här när man skriver inlägg.. har "raderat" den för 3 dagar sen men den e fortfarande kvar... vet inte varför...
  7. Medlem sedan
    May 2006
    #4
    oj...såg att jag bara varit in och ändrat presentationsbilden.. tack för hjälpen!!!!
  8. 4
    oj...såg att jag bara varit in och ändrat presentationsbilden.. tack för hjälpen!!!!

Liknande trådar

  1. Fotboll (inget viktigt)
    By Lox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2023-03-07, 13:23
  2. RUT igen *viktigt viktigt*
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-05-02, 19:52
  3. Viktigt viktigt ang stockholms
    By Loijsan in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-25, 13:03
  4. Inget viktigt...
    By Lizzie_L in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-17, 21:04
  5. Inget viktigt egentligen *Lååångt*
    By Gula in forum _0506 Junibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-04-08, 10:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar