Blir inga skridskor
_00 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Blir inga skridskor

    från tomten till Linus i år. Vi var nämligen tvugna att köpa ett par redan igår då de börjar med skridskoåkning på skolan redan imorogn på schemat. Så¨idag ska jag iväg o slipa som o sen är det bara hoppas att han kan stå på dom Eller ja, stå kan han, men åka är väl en annan sak...
    Kramar från Heidi m Linus och Lova
  2. 1
    Blir inga skridskor från tomten till Linus i år. Vi var nämligen tvugna att köpa ett par redan igår då de börjar med skridskoåkning på skolan redan imorogn på schemat. Så¨idag ska jag iväg o slipa som o sen är det bara hoppas att han kan stå på dom Eller ja, stå kan han, men åka är väl en annan sak...
  3. Medlem sedan
    Jun 2001
    #2
    Så kan det bli! =)

    Vad roligt att han ska få åka skridskor! På dagiset som Love gick på spolade de alltid en liten isbana under vintern, så han har åkt i flera år nu och tycker det är jätteskoj!

    Vi har inte provat om han kan ha fjolårets skridskor ännu, hoppas, hoppas...
  4. 2
    Så kan det bli! =)

    Vad roligt att han ska få åka skridskor! På dagiset som Love gick på spolade de alltid en liten isbana under vintern, så han har åkt i flera år nu och tycker det är jätteskoj!

    Vi har inte provat om han kan ha fjolårets skridskor ännu, hoppas, hoppas...
  5. Mr Z
    #3
    Ja C åkte med dagis förrra året och även nån gång med mig och det var som du säger mest stå på skridskor sen några stapplande steg framåt, inte direkt nån isprinsessa men jag hoppas på några skär i år.
  6. 3
    Ja C åkte med dagis förrra året och även nån gång med mig och det var som du säger mest stå på skridskor sen några stapplande steg framåt, inte direkt nån isprinsessa men jag hoppas på några skär i år.

Liknande trådar

  1. Nä här blir inga barn gjorda...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-06-29, 18:13
  2. Men, vi blir ju inga kvar här?
    By -Helena m AoM- in forum _1008 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-29, 15:44
  3. Här blir inga promenader...
    By jojje22 in forum Vikt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-05-13, 10:26
  4. Nehej, det blir inga
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-11, 09:25
  5. Nu blir det inga fler ungar
    By Strix in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-19, 11:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar