Julklappar?
_05/06 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Julklappar?

    har ni handlat juklappar till era små ännu? vad har ni köpt? lite tips?
    ♥Par i prinsessor♥
  2. 1
    Julklappar? har ni handlat juklappar till era små ännu? vad har ni köpt? lite tips?
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2

    Astrid

    kommer att få ett fisher price garage ihop med sin närmaste syster och en docka, förmodligen rubens barn.

    Av farmor och farfar kommer hon att få vinterskor och lackskor.

    Av min mormor och marfar som vi träffar lite inna jul får hon och systrarna varsinn finklänning.

    Sedan vet jag inte mer.

    Mitt ständiga tips är fisher price little people, finns massor olika gubbar och bilar, även lite större saker för 150-200kr som en ark, brandstation, lekplats, zoo, flygplan, skolbuss vansinnigt roliga tycker alla mina barn (1 2,5 och 4,5år)
  4. 2
    Astrid kommer att få ett fisher price garage ihop med sin närmaste syster och en docka, förmodligen rubens barn.

    Av farmor och farfar kommer hon att få vinterskor och lackskor.

    Av min mormor och marfar som vi träffar lite inna jul får hon och systrarna varsinn finklänning.

    Sedan vet jag inte mer.

    Mitt ständiga tips är fisher price little people, finns massor olika gubbar och bilar, även lite större saker för 150-200kr som en ark, brandstation, lekplats, zoo, flygplan, skolbuss vansinnigt roliga tycker alla mina barn (1 2,5 och 4,5år)
  5. Medlem sedan
    Jul 2004
    #3
    Ska köpa pekbok hade jag tänkt och lite kläder, han har ingen passande partystass längre!
  6. 3
    Ska köpa pekbok hade jag tänkt och lite kläder, han har ingen passande partystass längre!
  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4
    Ellen ska få av oss en fischer price bondgård, och en leksaks ambulans med några gubbar och en bår. Ursöt! Sedan blir det inge mer, hon behöver eg. inget, och vi vill inte ha mer leksaker...
  8. 4
    Ellen ska få av oss en fischer price bondgård, och en leksaks ambulans med några gubbar och en bår. Ursöt! Sedan blir det inge mer, hon behöver eg. inget, och vi vill inte ha mer leksaker...
  9. Medlem sedan
    Dec 1998
    #5
    Little People får August också!
    + lite saker till sitt rum som ska inredas efter jul. Matta, tavla + en fåtölj som han får idag på sin födelsedag

    Gosedjur
    Kläder
    Schleich-djur!
  10. 5
    Little People får August också!
    + lite saker till sitt rum som ska inredas efter jul. Matta, tavla + en fåtölj som han får idag på sin födelsedag

    Gosedjur
    Kläder
    Schleich-djur!
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6
    Jag har köpt ABC-klossar till Julius. Vet inte om han ska få nåt mer i julklapp. Vi reser ju till Sverige han och jag den 25 så jag tar med lite saker då som jag kan packa upp efter vägen, lite nytt kul. Sen fyller han ju år i januari, och då får han lite mer. Det blir så mycket julklappar ändå till de stora barnen.

    Fisher Price little people älskar mina stora barn, och duplo, finns massor med kul djur och sånt. Och där är det bra för man kan inte direkt ha "för mycket".
  12. 6
    Jag har köpt ABC-klossar till Julius. Vet inte om han ska få nåt mer i julklapp. Vi reser ju till Sverige han och jag den 25 så jag tar med lite saker då som jag kan packa upp efter vägen, lite nytt kul. Sen fyller han ju år i januari, och då får han lite mer. Det blir så mycket julklappar ändå till de stora barnen.

    Fisher Price little people älskar mina stora barn, och duplo, finns massor med kul djur och sånt. Och där är det bra för man kan inte direkt ha "för mycket".
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Alexander ska få en telefon som man kan dra efter sig och en bobbycar.
  14. 7
    Alexander ska få en telefon som man kan dra efter sig och en bobbycar.
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #8
    Duplo!

    Det blir förmodligen Duplo för hela slanten. Lekvänligt för alla tre killarna vilket är en klar förde + att det går att utveckla hur mycket som helstl.
  16. 8
    Duplo!

    Det blir förmodligen Duplo för hela slanten. Lekvänligt för alla tre killarna vilket är en klar förde + att det går att utveckla hur mycket som helstl.
  17. Medlem sedan
    May 2001
    #9
    Hej ja jag har köpt en badleksak/krabba som lyser när den kommer i vattnet. Sen har jag köpt ett aktivitetshus. (allt kommer från sidan emla tipsa om)
    Sen ska jag nog köpa lite tråkigt som kläder men han behöver det just nu. Han fyller ju även den 6 januari så då blir det ju mer presenter.
    Känner att han behöver inte få så mycket den här julen eftersom han inte förstår innebörden. Han har nog roligare av all julklappspapper o snören som kommer hamna på golvet från brorsorna.
  18. 9
    Hej ja jag har köpt en badleksak/krabba som lyser när den kommer i vattnet. Sen har jag köpt ett aktivitetshus. (allt kommer från sidan emla tipsa om)
    Sen ska jag nog köpa lite tråkigt som kläder men han behöver det just nu. Han fyller ju även den 6 januari så då blir det ju mer presenter.
    Känner att han behöver inte få så mycket den här julen eftersom han inte förstår innebörden. Han har nog roligare av all julklappspapper o snören som kommer hamna på golvet från brorsorna.
  19. Medlem sedan
    Feb 2005
    #10
    Har hittills bara köpt en pulka (som inte riktigt är julklapp utan tas fram när snön kommer) o så mora träsk videor, sen tar det stopp, behöver också inspiration. funderar på att köpa waldorfdockor, nån som vet var man får tag i dom?
  20. 10
    Har hittills bara köpt en pulka (som inte riktigt är julklapp utan tas fram när snön kommer) o så mora träsk videor, sen tar det stopp, behöver också inspiration. funderar på att köpa waldorfdockor, nån som vet var man får tag i dom?

Liknande trådar

  1. Julklappar
    By jullängtan in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-23, 15:30
  2. Julklappar??????????
    By PiaD1978 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 09:07
  3. julklappar?
    By cogito in forum Medelålders 45+
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 09:44
  4. Julklappar
    By Tigerlily in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2008-12-18, 15:33
  5. Mer om julklappar
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 22:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar