Avslag
Förlossning
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Avslag

    Min pojke är född den 10 november. Efter ca 10 dagar kom det inget blod i avslaget längre, utan det var ganska gråvitt. Förra veckan gick jag en längre promenad, och efter det har det kommit blodiga (inte så mycket) avslag, inget annat. Kan såret i livmodern ha gått upp igen? Det luktar ungefär som vid vanlig mens. Är det något att oroa sig över tror ni?
    Tacksam för svar.
  2. 1
    Avslag Min pojke är född den 10 november. Efter ca 10 dagar kom det inget blod i avslaget längre, utan det var ganska gråvitt. Förra veckan gick jag en längre promenad, och efter det har det kommit blodiga (inte så mycket) avslag, inget annat. Kan såret i livmodern ha gått upp igen? Det luktar ungefär som vid vanlig mens. Är det något att oroa sig över tror ni?
    Tacksam för svar.
  3. Medlem sedan
    Jun 2001
    #2

    Det är...

    ...rätt vanligt att avslaget kan komma och gå lite, och även att man blöder mer efter en kroppsansträngning som långpromenad. Så länge ditt avslag luktar normalt och du inte har feber och/eller buksmärtor och du inte blöder jättemycket, så tror jag du kan vara lugn.
  4. 2
    Det är... ...rätt vanligt att avslaget kan komma och gå lite, och även att man blöder mer efter en kroppsansträngning som långpromenad. Så länge ditt avslag luktar normalt och du inte har feber och/eller buksmärtor och du inte blöder jättemycket, så tror jag du kan vara lugn.

Liknande trådar

  1. Avslag..
    By Virriga Vimsa in forum Förlossning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-21, 20:35
  2. Avslag
    By ::Birne:: in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-04, 21:17
  3. Avslag och bad
    By Mamma.Harjula-Gad in forum Förlossning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-29, 23:46
  4. Avslag
    By Naturell in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-27, 00:42
  5. Avslag
    By Lisa_82 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-04, 12:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar