Snacka..
_00 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Snacka..

    .. om slöa vi är här inne *S*
    Sista inlägget på denna sidan är ju från September, och snart är det Jul :-)
    Hänger ni mer på andra snack än här?
    Det gör ju även jag ska erkännas, och där byts ju sidorna i ett rasande tempo. Men så är det ju fler folk som skriver på OÄF, barnkläder, Förekolesnacken osv!

    Här har vi spelat Hockey match idag, de förlorade med sisådär 30-3. Inga sura miner dock, utan det är fortfarande sååå kul med match!
    Imorgon blir det väl ishasllen igen. Lillasyster var lagom sur idag när båda brorsorna fick åka (4½ och 6½) men inte hon.. Sedan ska vi på Jul på Liseberg i regnet!
    Lite om våran helg det!
    Ha det bra!
    /Pillan
  2. 1
    Snacka.. .. om slöa vi är här inne *S*
    Sista inlägget på denna sidan är ju från September, och snart är det Jul :-)
    Hänger ni mer på andra snack än här?
    Det gör ju även jag ska erkännas, och där byts ju sidorna i ett rasande tempo. Men så är det ju fler folk som skriver på OÄF, barnkläder, Förekolesnacken osv!

    Här har vi spelat Hockey match idag, de förlorade med sisådär 30-3. Inga sura miner dock, utan det är fortfarande sååå kul med match!
    Imorgon blir det väl ishasllen igen. Lillasyster var lagom sur idag när båda brorsorna fick åka (4½ och 6½) men inte hon.. Sedan ska vi på Jul på Liseberg i regnet!
    Lite om våran helg det!
    Ha det bra!
    /Pillan
  3. Elle & Hampus
    #2
    September? Nää ...
    Eller menar du att ditt sista inlägg var i september?

    Roligt att se dig igen ändå. Jag är inte så jätteaktiv på någon sida här längre, men läser och skriver lite här då och då. Kul med hockey. Vi har fotbollsfeber här med 2 träningar i veckan.

    Kul med jul på Liseberg, synd med regn dock. (Trist med det här vädret tycker jag - jag gillar snö och kyla på vintern...) Vi tänkte gå på Gröna Lunds julmarknad nästa helg. Är det några karuseller öppna på Liseberg? Såg att Grönan skulle ha några öppna.

    Hoppas ni får trevligt på Liseberg!
    Kram Elle
  4. 2
    September? Nää ...
    Eller menar du att ditt sista inlägg var i september?

    Roligt att se dig igen ändå. Jag är inte så jätteaktiv på någon sida här längre, men läser och skriver lite här då och då. Kul med hockey. Vi har fotbollsfeber här med 2 träningar i veckan.

    Kul med jul på Liseberg, synd med regn dock. (Trist med det här vädret tycker jag - jag gillar snö och kyla på vintern...) Vi tänkte gå på Gröna Lunds julmarknad nästa helg. Är det några karuseller öppna på Liseberg? Såg att Grönan skulle ha några öppna.

    Hoppas ni får trevligt på Liseberg!
    Kram Elle
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    ja tänk vilken fart det var här då våra små var nyfödda...det är annat mot nu :-)
  6. 3
    ja tänk vilken fart det var här då våra små var nyfödda...det är annat mot nu :-)
  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4
    Ja, inte händer det mycket här inte.... Jag är i farten lite här och där, men när det blir så här dött, ja då skriver ju inte ens jag.
    Tycker att väldigt många snack blivit lite tysta på sistone...
    Vi har varit i Kyrkan i lördags, Louise sjunger i kör där. Sedan en liten julmarknad. Idag var vi hos svärmor på kalas och tomtepromenad. Nu sitter jag och slöar framför datorn...
    Liseberg vill jag oxå till, få se om det blir nåt iår.
  8. 4
    Ja, inte händer det mycket här inte.... Jag är i farten lite här och där, men när det blir så här dött, ja då skriver ju inte ens jag.
    Tycker att väldigt många snack blivit lite tysta på sistone...
    Vi har varit i Kyrkan i lördags, Louise sjunger i kör där. Sedan en liten julmarknad. Idag var vi hos svärmor på kalas och tomtepromenad. Nu sitter jag och slöar framför datorn...
    Liseberg vill jag oxå till, få se om det blir nåt iår.
  9. Medlem sedan
    Feb 2000
    #5

    Jag brukar

    kolla in här dagligen, men skriver inte alls lika ofta längre, just pga att det inte händer så mycket. Men det är ändå roligt o ha sidan kvar o få jämföra sina 6-åringar med andra.

    Men september var väl ändå inte sista inlägget här? eller menar du ditt eget senaste inlägg...?

    Nåja, låter mysigt med Lisebergs jul. JAg skulle vilja åka dit nån gång, vi har snackat omd et varje år men det blir likosm aldrig av... KAnske nästa år.

    Gröna Lunds julmarknad har vi haft lite planer på att åka till... Men inget säkert än. Vi får se om vi hinner. Tiden nu innan jul går ju så fort.
    Kramar från Heidi m Linus och Lova
  10. 5
    Jag brukar kolla in här dagligen, men skriver inte alls lika ofta längre, just pga att det inte händer så mycket. Men det är ändå roligt o ha sidan kvar o få jämföra sina 6-åringar med andra.

    Men september var väl ändå inte sista inlägget här? eller menar du ditt eget senaste inlägg...?

    Nåja, låter mysigt med Lisebergs jul. JAg skulle vilja åka dit nån gång, vi har snackat omd et varje år men det blir likosm aldrig av... KAnske nästa år.

    Gröna Lunds julmarknad har vi haft lite planer på att åka till... Men inget säkert än. Vi får se om vi hinner. Tiden nu innan jul går ju så fort.
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    jag vill ha snö

    Jag läser här inne men skriver inte så flitigt.

    Jag börjar bli så trött på regnet nu, jag vill ha SNÖ.
    Jag har köpt både overaller och termobyxor till barnen, men när ska de få använda dem?? hmf.
    Vi har ca 8 grader om dagarna.

    Nu är det ju lucia på onsdag, tänk om vi kunde få lite snö.
  12. 6
    jag vill ha snö Jag läser här inne men skriver inte så flitigt.

    Jag börjar bli så trött på regnet nu, jag vill ha SNÖ.
    Jag har köpt både overaller och termobyxor till barnen, men när ska de få använda dem?? hmf.
    Vi har ca 8 grader om dagarna.

    Nu är det ju lucia på onsdag, tänk om vi kunde få lite snö.
  13. Medlem sedan
    Sep 1999
    #7
    Sista inlägget på denna sidan är från september...
  14. 7
    Sista inlägget på denna sidan är från september...
  15. Medlem sedan
    Apr 2006
    #8
    Tova var ängel igår i kyrkan i luciatåget...det var sååå fint. Första gången hon är med på nåt sånt...hon såg ganska uttråkad ut där hon stod..de hade övat 1 1/2 timme innan med så hon var nog ganska trött på att stå därframme :-).
    Hon hängde mot kyrkbänken lägst fram för hon var så trött på att stå.

    Vi var oxå på julmarknad, fast en liiiiiiiten en här i vår lilla by..innan lucia uppvisningen
  16. 8
    Tova var ängel igår i kyrkan i luciatåget...det var sååå fint. Första gången hon är med på nåt sånt...hon såg ganska uttråkad ut där hon stod..de hade övat 1 1/2 timme innan med så hon var nog ganska trött på att stå därframme :-).
    Hon hängde mot kyrkbänken lägst fram för hon var så trött på att stå.

    Vi var oxå på julmarknad, fast en liiiiiiiten en här i vår lilla by..innan lucia uppvisningen
  17. Medlem sedan
    Feb 2000
    #9

    AAAhh

    Nu fattar jag!!! Jag trodde hon menade sista inlägget som är skrivet men det är ju sista pådenna sidan.....
    Kramar från Heidi m Linus och Lova
  18. 9
    AAAhh Nu fattar jag!!! Jag trodde hon menade sista inlägget som är skrivet men det är ju sista pådenna sidan.....
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10

    Aa, precis..

    Det var så jag menade, men såg nu att det syntes lite luddigt! :-)
    På OÄF en vanlig kväll byts det väl sida ungefär en gång i halv timmen, ¨så där är det fööör mkt trafik.. och här för lite. Aldrig är man nöjd! *S*
    /PIllan
  20. 10
    Aa, precis.. Det var så jag menade, men såg nu att det syntes lite luddigt! :-)
    På OÄF en vanlig kväll byts det väl sida ungefär en gång i halv timmen, ¨så där är det fööör mkt trafik.. och här för lite. Aldrig är man nöjd! *S*
    /PIllan
  21. Medlem sedan
    Nov 1999
    #11

    Jag vill också ha snö!

    Nu!
    Tvättar väl snart sönder deras ytterkläder, så som man måste tvätta dem nu i leran! *S*
    Men någon snö före jul blir det nog inte! -tyvärr!
    /Pillan
  22. 11
    Jag vill också ha snö! Nu!
    Tvättar väl snart sönder deras ytterkläder, så som man måste tvätta dem nu i leran! *S*
    Men någon snö före jul blir det nog inte! -tyvärr!
    /Pillan
  23. Elle & Hampus
    #12
    Nu fattar jag. Tror jag ...
    Det har inte varit så många inlägg på sidan att den inte har uppdaterats sen september ... har jag fattat rätt då?
  24. 12
    Nu fattar jag. Tror jag ...
    Det har inte varit så många inlägg på sidan att den inte har uppdaterats sen september ... har jag fattat rätt då?

Liknande trådar

  1. Snacka om att jag kan
    By Busluren in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-09, 19:54
  2. Snacka om
    By Busluren in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-04, 21:02
  3. Snacka om tur!
    By Gunilla m 4 in forum Goda nyheter
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-25, 19:28
  4. Snacka om
    By maya in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 14:28
  5. Snacka om....
    By trulsan67 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-23, 10:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar