Blogg!
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2005
    #1

    Blogg!

    Jag är p G och startar min första blogg (eller familjens). Och jag har skaffat en via den norska bloggsidan "bloggsoft" samma som Awesome har. Jag fick för mig att det var ngn mer som hade sådan blogg, men nu hittar jag det inte..

    Hur som helst,

    Awesome (som är mystiskt frånvarande idag...eller???), du kanske kan hjälpa mig:

    Jag vet att man säkert måste ha reklam på om man har blogg via Blogsoft, men vet du hur man kan "styra och välja" lite?? Jag har inte lyckats hitta det någonstans och det är lite frustrerande, för just nu har jag reklam för ngn dejtingonlinetjänst, och det vill jag inte ha!!!!

    Does anyone know????

    Later,
    CC
    Ladies and Gentlemen, take my advise:
    Pull down your pants and slide on the ice!
  2. 1
    Blogg! Jag är p G och startar min första blogg (eller familjens). Och jag har skaffat en via den norska bloggsidan "bloggsoft" samma som Awesome har. Jag fick för mig att det var ngn mer som hade sådan blogg, men nu hittar jag det inte..

    Hur som helst,

    Awesome (som är mystiskt frånvarande idag...eller???), du kanske kan hjälpa mig:

    Jag vet att man säkert måste ha reklam på om man har blogg via Blogsoft, men vet du hur man kan "styra och välja" lite?? Jag har inte lyckats hitta det någonstans och det är lite frustrerande, för just nu har jag reklam för ngn dejtingonlinetjänst, och det vill jag inte ha!!!!

    Does anyone know????

    Later,
    CC
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2
    Awesome, nu såg jag dig allt!!

    Hoppsan, jag missade inlägg nedan, trodde att ngt kanske var p G!!!

    //CC
  4. 2
    Awesome, nu såg jag dig allt!!

    Hoppsan, jag missade inlägg nedan, trodde att ngt kanske var p G!!!

    //CC
  5. awesome
    #3
    Halloj! Jag tror inte att man kan "styra" vilken reklam man kan få, men man kan helt och hållet slippa reklamen genom att betala för att inte ha den där. Vad jag däremot vet är att de regelbundet byter ut reklamen så ibland är det IKEA och någon dag senare är det något annat ftg. Lycka till med bloggandet!
    Kramar Å
  6. 3
    Halloj! Jag tror inte att man kan "styra" vilken reklam man kan få, men man kan helt och hållet slippa reklamen genom att betala för att inte ha den där. Vad jag däremot vet är att de regelbundet byter ut reklamen så ibland är det IKEA och någon dag senare är det något annat ftg. Lycka till med bloggandet!
    Kramar Å

Liknande trådar

  1. Har skaffat blogg.. Har ni blogg!?
    By Trelleborgstjej in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-07-26, 08:46
  2. html-kod i blogg hos blogg.se
    By me_d in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 20:53
  3. Blogg..
    By Jensan med Love in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-08-24, 09:31
  4. Blogg...
    By Smilla m S-03 + bf 6/12 in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-22, 10:27
  5. Blogg, bloggeti-blogg, blogg...
    By MrsW in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 00:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar