Bästa bästa melliset
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Bästa bästa melliset

    Är numer turkyoughurt, ni vet sån i hink. Med mosad banan eller fruktpure från burk.
    Lillgubben bara slurpar i sig. Slurp! Den är så stadig och fin i konsistensen (läs fet)
    och den är god som attan. Inget för en halv-korpulent bullmorsa, men småfröna kan ju behöva!!!
  2. 1
    Bästa bästa melliset Är numer turkyoughurt, ni vet sån i hink. Med mosad banan eller fruktpure från burk.
    Lillgubben bara slurpar i sig. Slurp! Den är så stadig och fin i konsistensen (läs fet)
    och den är god som attan. Inget för en halv-korpulent bullmorsa, men småfröna kan ju behöva!!!
  3. Medlem sedan
    Feb 1998
    #2
    Visst är den bra!!!

    Filippa hade tur som har en Frida-kompis som älskar den...annars hade jag nog inte köpt hem den...en det tillhör de saker som Filippa kniper lite mindre med munnen åt
  4. 2
    Visst är den bra!!!

    Filippa hade tur som har en Frida-kompis som älskar den...annars hade jag nog inte köpt hem den...en det tillhör de saker som Filippa kniper lite mindre med munnen åt
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3
    Instämmer! Enkelt att fixa, lätt att mata in och upskattas av mottagaren. Kan inte bli bättre!
  6. 3
    Instämmer! Enkelt att fixa, lätt att mata in och upskattas av mottagaren. Kan inte bli bättre!
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    men _du_ använder den i maten, i stället för creme fraiche - då är ju 10% fett plötsligt light!

    Jag ääälskar oxå den yoghyrteb som barnmat - vad är 3% fett i en växande bebiskropp - det är en droppe i oceanen...
  8. 4
    men _du_ använder den i maten, i stället för creme fraiche - då är ju 10% fett plötsligt light!

    Jag ääälskar oxå den yoghyrteb som barnmat - vad är 3% fett i en växande bebiskropp - det är en droppe i oceanen...

Liknande trådar

  1. Era bästa bästa recept?
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-04-18, 13:45
  2. Wiiiiiiii! Bästa bästa dagen idag!
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2010-04-08, 14:57
  3. Jag - Den bästa av bästa supermammor!
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-02-18, 10:08
  4. Märker att melliset försvinner
    By sienna in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-26, 18:18
  5. bästa spar, bästa räntan?
    By Mie in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 09:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar