Femina o tjejerna
_03 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Femina o tjejerna

    Halloj!

    Hur har du det som tvåbarnsmamma? Hoppas att allt är bra med dig och tjejerna!

    Julkramar!
    /Z
  2. 1
    Femina o tjejerna Halloj!

    Hur har du det som tvåbarnsmamma? Hoppas att allt är bra med dig och tjejerna!

    Julkramar!
    /Z
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    Nämen!

    Svarade jag inte på detta? Ursäkta! Jag har legat lite lågt med skrivandet överallt ett tag. Vet inte varför, det går liksom upp o ner.

    Här har det varit eländigt ett tag. J kom aldrig i väg till dagis efter jullovet innan hon blev sjuk. Idag är första dagen hon varit sig själv faktiskt. Det började med feber i 6 dagar. Då blev hennes läppar utorkade och de blödde och det gjorde ont i hennes tänder (?!), kan vara tandköttet som också blödde. Det ledde till att hon inte åt och knappt drack heller på några dagar. Det var bara skinn och ben kvar. Nu verkar läpparna ok och tandköttet bättre. Hon äter igen tack och lov!

    Själv har jag fått halsfluss. Det är verkligen inte kul. Tur att det finns penicillin, men det tog ett tag innan det verkade fullt ut.

    L mår bra och tur är väl det, Jag har fått skjuta två gånger på hennes 2-månaderskoll, med läkarundersökning. Hoppas komma dit på måndag. Ska bli kul att se vad hon väger och hur lång hon är.

    Nu smygläste jag på maj-06. Verkar som om ni haft det ännu värre än oss ett tag. Fy för sjukdomar!

    Det vore kul att ses någon gång framåt våren. Ni ska ut och resa, va? När kommer ni hem?

    kram
    Femina med J-031123 och L-061106
  4. 2
    Nämen! Svarade jag inte på detta? Ursäkta! Jag har legat lite lågt med skrivandet överallt ett tag. Vet inte varför, det går liksom upp o ner.

    Här har det varit eländigt ett tag. J kom aldrig i väg till dagis efter jullovet innan hon blev sjuk. Idag är första dagen hon varit sig själv faktiskt. Det började med feber i 6 dagar. Då blev hennes läppar utorkade och de blödde och det gjorde ont i hennes tänder (?!), kan vara tandköttet som också blödde. Det ledde till att hon inte åt och knappt drack heller på några dagar. Det var bara skinn och ben kvar. Nu verkar läpparna ok och tandköttet bättre. Hon äter igen tack och lov!

    Själv har jag fått halsfluss. Det är verkligen inte kul. Tur att det finns penicillin, men det tog ett tag innan det verkade fullt ut.

    L mår bra och tur är väl det, Jag har fått skjuta två gånger på hennes 2-månaderskoll, med läkarundersökning. Hoppas komma dit på måndag. Ska bli kul att se vad hon väger och hur lång hon är.

    Nu smygläste jag på maj-06. Verkar som om ni haft det ännu värre än oss ett tag. Fy för sjukdomar!

    Det vore kul att ses någon gång framåt våren. Ni ska ut och resa, va? När kommer ni hem?

    kram
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Hej!

    Oj, det här svaret dröjde - sorry!
    Hinner inte skriva nu men hoppas att ni mår bra!

    Kramar!!
  6. 3
    Hej!

    Oj, det här svaret dröjde - sorry!
    Hinner inte skriva nu men hoppas att ni mår bra!

    Kramar!!

Liknande trådar

  1. Bad med nya Femina
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-18, 16:26
  2. Femina ang sjal... Flyttar upp
    By jessica m olle in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 22:25
  3. Hallå Femina!
    By Zandra m Aniara&Eli in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-06, 21:32
  4. Femina!
    By Zandra m Aniara&Eli in forum _03 Höstbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-19, 07:41
  5. Femina och jag...
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 04:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar